Spotkanie praktyków

-Zarządzanie doświadczeniami Klientów w branży użyteczności publicznej-

Jak sprawić, aby Twojemu klientowi było po prostu wygodnie

13-14 września 2017, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Statystyki jasno wskazują, że nadchodzi era klienta. Branża utilities również dostanie dotknięta tą tendencją.

W tej sytuacji dość niepokojące wydają się wyniki badań. Zgodnie z raportem sporządzonym przez KPMG, branża utilities została sklasyfikowana na ostatnim miejscu wśród wszystkich branż, jeśli chodzi o jakość doświadczeń klienta. Co więcej jako jedyna odnotowała spadek jakości customer experience w ciągu ostatnich 12 miesięcy!

Zgodnie z innym badaniem, przeprowadzonym przez Harvard Business Review, po roku jedynie 43% klientów korzysta z usług przedsiębiorstwa, z którym miał negatywne doświadczenia.

Zatem jak uniknąć negatywnych doświadczeń? Jak wpłynąć na polepszenie obrazu przedsiębiorstwa na wszystkich płaszczyznach z którymi styka się współcześnie klient? Jak skutecznie zarządzać customer experience zwiększając zyski i minimalizując straty?

Odpowiedź na powyższe pytania znajdziesz podczas naszego spotkania, które jest jedynym takim wydarzeniem w Polsce!

Dowiesz się:

  • w jaki sposób uzyskać efekt „wow” podczas kontaktu z infolinią
  • jak najkorzystniej mierzyć poziom satysfakcji klienta
  • czy da się skutecznie zaimplementować rozwiązania działające w innych branżach
  • prosument- klient B2B czy B2C?
  • jak smart grid wpływa na jakość doświadczeń klientów
  • w jaki sposób budować oferty, by zachwycić klientów
  • jak wykorzystać omnichannel w obsłudze klienta

Dołącz do grona uczestników jedynego takiego wydarzenia w Polsce!

Serdecznie zapraszam!

Justyna Kostka

Project Manager

kartka

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za wszystkie płaszczyzny związane z relacjami z klientami, w szczególności przedstawicieli działów:

  • obsługi klienta
  • sprzedaży
  • marketingu
  • produktów
  • reklamacji

 

w firmach z branży utilities (energetyka, ciepłownictwo, gazownictwo, firmy wodociągowe

i kanalizacyjne), a także w firmach paliwowych w szerokim znaczeniu i branż pokrewnych.

Pobierz program wydarzenia

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

  • Kwestie merytoryczne
    Joanna Jamka, MBA Dyrektor ds. konferencji
    Członek Zarządu Trio Conferences
    kom. +48 500 161 297

GORĄCE TEMATY

  • Jak wywołać efekt wow w kontakcie z infolinią
  • Plusy i minusy ankiet badających satysfakcję klienta
  • Zaadoptuj rozwiązania branży telecom i zaskocz klienta!
  • Miłość i pieniądze: jak zapewniać pozytywne doświadczenia klientów i rosnące przychody
  • Cykl życia klienta : segmenty SOHO, SME, Key accounts
  • Jak przekuć negatywne doświadczenia związane z reklamacją na korzyść firmy