Konferencja

II Process & Operation Excellence Summit

Zarządzanie procesami w dobie robotyki i automatyzacji

28-29 listopada 2017 r., Hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

 

 

Czasy robotyki i automatyzacji nastały. Nurtują Cię pytania o to jak umiejętnie i efektywnie zarządzać procesami w dobie zmian i ciągłej walki o satysfakcję klienta? Według praktyków, większość pracowników będzie wykorzystywała technologie automatycznego wsparcia zarówno w realizacji codziennych obowiązków, jak i w podejmowaniu decyzji. 

 

 

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób doskonałość osiągają najlepsi na europejskim
rynku? To dzięki nim poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak wykorzystać najnowszą technologię do optymalizacji procesów?
  • Jakich kluczowych kompetencji szukamy wśród pracowników w zautomatyzowanych procesach?
  • Jak wybrać najlepszą metodę dla efektywnego zarządzania procesami?
  • Jak realnie automatyzacja wpływa na koszty i zatrudnienie?
  • W jaki sposób oceniać postępy w transformacji operacyjnej?
  • Jakie KPI dobrać, aby osiągnąć realizację celów operacyjnych?
  • Jak skutecznie i trwale wdrożyć strategię Kaizen?
  • Kim jest lider w ciągłym doskonaleniu i jaka jest jego rola?

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Barclaycard, Heineken Global Shared Services, Crédit Agricole CIB, Worley Parsons, Prysmian Group, CBRE Corporate Outsourcing, Mondelēz International, Grupa Onet-RAS Polska, Bank Zachodni WBK, KMD Poland, Geoban, Lear Corporation Polska, Grupa Allianz Polska, Lundbeck, Schneider Electric Polska, DB Schenker, Bank Millenium, DSV ISSC

DOWIESZ SIĘ jakie czynniki uwzględnić, by uzyskać przewagę nad konkurencją

POZNASZ narzędzia i rozwiązania odgrywające istotną rolę we wsparciu modeli zarządzania organizacjami

POZYSKASZ wiedzę inspirującą do działania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań ʻexcellenceʼ

Nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą oraz bogatym i wieloletnim doświadczeniem w zakresie efektywności w obszarze zarządzania procesami operacyjnymi.

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli różnych branż odpowiedzialnych za zarządzanie procesami operacyjnymi, liniami biznesowymi, przede wszystkim dyrektorów i kierowników ds.: operacyjnych, zarządzania procesami, process improvement, continuous improvement/ciągłego doskonalenia, business excellence, lean, analizy danych… i innych zainteresowanych osiąganiem doskonałości w zarządzaniu procesami i operacjami.

  • Robotic Process Automation
  • Agile approach w skutecznym zarządzaniu zmianą
  • Business Transformation – jak sprostać dynamicznym wymogom rynkowym?
  • Lean Six Sigma – czy to dobry kierunek?
  • Visual Performance Management
  • KPI, czyli jak zwiększyć osiągalność celów operacyjnych
  • Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia organizacji
  • Mapowanie Strumienia Wartości (VSM)

Relacja 2016

Rewolucja przemysłowa doprowadziła do poprawy procesów, agile&lean bazując na współpracy i wykorzystaniu technologii skupiały się na doskonałości operacyjnej. W chwili obecnej obserwujemy zwrot w kierunku rewolucji stymulującej wydajność procesów i operacji. Jak ją osiągnąć? O tym dyskutowana podczas 2 dniowej konferencji Process&Operation Excellence Summit, która odbyła się w dniach 16-17 listopada w hotelu Airport Warszawie.

Premierowa edycja konferencji stanowiła unikalny przegląd najlepszych praktyk w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w przedsiębiorstwie, a także stymulowania i nadzorowania zmian. 

Program konferencji

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.