• Liderzy się nie rodzą – oni się tworzą Vince Lombardi

Kim jesteśmy?

Jesteśmy niezależnym organizatorem wydarzeń dedykowanych dla biznesu. Wchodząc w skład Grupy Trio Management, korzystamy z wieloletniego doświadczenia naszego partnera w obszarze wspierania rozwoju i poprawy efektywności organizacji.

  •  

    Konferencje/warsztaty

    Interaktywne spotkania w elitarnym gronie, w czasie których rozkładamy problem na części pierwsze i prezentujemy możliwe rozwiązania.
  •  

    Szkolenia zamknięte

    Uszyte na miarę konkretnych potrzeb Państwa Organizacji wydarzenia, w trakcie których znakomici Eksperci pomagają rozwiązać specyficzne dla firmy problemy.
  •  

    Event Management

    Niepowtarzalne wydarzenia, które budują silną relacje z marką, wzmacniają jej pozycję i rozpoznawalność na rynku łącząc w sobie elementy rozrywki z indywidualnie dostosowanym przekazem marketingowym. Profesjonalna obsługa eventów na każdym etapie realizacji.

Szkolenia zamknięte

Szyjemy na miarę! Specjalnie dla Państwa jesteśmy gotowi opracować program szkolenia według wskazówek i zgodnie z Państwa sugestiami. Współpracujemy z najlepszymi trenerami w kraju i zagranicą!

Event managament

Co czyni event wydarzeniem wyjątkowym, realizującym nadrzędne cele biznesowe i wizerunkowe?

Odpowiedz jest prosta!

Zespół oddanych projektowi indywidualistów, uwielbiających wyzwania, kreatywną burzę mózgów i ceniących profesjonalizm na każdym kroku realizacji.

Jesteśmy po to, aby każdy, nawet mały event stawał się wielkim wydarzeniem, stworzonym dla realizacji Państwa indywidualnych potrzeb. Niepowtarzalne wydarzenia, które budują silną relacje z marką, wzmacniają jej pozycję i rozpoznawalność na rynku łącząc w sobie elementy rozrywki z indywidualnie dostosowanym przekazem marketingowym. Profesjonalna obsługa eventów na każdym etapie realizacji.

Relacje z wydarzeń

  • Smart B2B Lead Generation

    W dniach 13-14 czerwca odbyła się pierwsza edycja konferencji Smart B2B Lead Generation, która zgromadziła około 90 przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za generowanie lead’ów i marketing B2B. Celem wydarzenia było omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze technik demand generation i content marketingu oraz poszukiwanie nowych technik lead nurturingu. Ogromne zainteresowanie konferencją potwierdza znaczenie jakie ma obsługa klientów oraz dostarczanie pozytywnych doświadczeń we wszystkich kanałach kontaktów dla polskiego biznesu.

     

     

  • IV Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw

     

    Czwarta edycja Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw, która miała miejsce
    w Warszawie w dniach 14 – 15 kwietnia 2016, zgromadziła szerokie grono ponad 150 osób odpowiedzialnych za zarządzanie procesami logistycznymi m.in. z sektora produkcyjnego, bankowego, telekomunikacyjnego, energetycznego, usług logistycznych i innych.

    Bogaty i zróżnicowany program Forum obejmował wystąpienia ekspertów w oparciu o interesujące case studies znanych firm m.in. Nowy Styl, Orange, Rockwool, Heinz Plastics, Oriflame Cosmetics, Tesco, Lubella, 3M EMEA GmbH, Cargill, Nutricia, Sephora, Panasonic Marketing Europe GmbH, Cemex IKEA Industry, Avantor Performance Materials, Backer OBR, Carlsberg, Onninen, Omnipack, Zebra Technologies, PSI Polska.

     

    Pełna relacja → 

     

     

  • IV edycja Polish Business Analytics Summit 2015

    Naprawdę nie rozumiem, dlaczego nie każdy budzi się rano i myśli od razu o business intelligence” – to chyba najlepsze podsumowanie kongresu! Jego autorem jest Thomas Rosenquist z Maersk Supply Service, który był jednym z gości specjalnych tego wydarzenia i przedstawił proces transformacji firmy w kierunku agile BI.

    Czwarta  już edycja kongresu Polish Business Analytics Summit odbyła się 22-23 marca w warszawskim hotelu Airport Okęcie i tym razem zgromadziła ponad 200 przedstawicieli firm z sektora produkcyjnego, bankowego, telekomunikacyjnego i energetycznego, związanych z rozwojem analityki biznesowej w Polsce.

    Uczestnicy mieli w tym roku okazję wysłuchać wystąpień zagranicznych gości specjalnych w osobach: profesora Enda Ridge z Sainsbury’s Supermarket, który przedstawił proces budowy zespołu data science od podstaw, Sukhdeep Singh z brytyjskiej spółki energetycznej National Grid, który z kolei przedstawił korzyści jakie oferuje biznesowi stworzone w ramach organizacji Centrum Doskonałości BI oraz Alex Hancock z Shell, którego wystąpienie skupiło się na efektywnym procesie prognozowania.

    Case studies z polskiego rynku zaprezentowali przedstawiciele Allegro, Philips Lighting, Danfoss, mBank, NC+ inne. Spośród polskich prelegentów ze szczególnym uznaniem spotkały się prezentacje Michała Własenko z GE Transportation, Mai Rynko ze Schneider Electric oraz Marcina Szymelfeniga z PKO BP.

    Kongres był okazją zarówno do poznania przykładów zastosowania analityki w biznesie, jak i oferował możliwość przeglądu oferty dostawców zarówno w ramach wystąpień eksperckich jak i na stoiskach partnerskich.

    Serdecznie dziękujemy prelegentom i uczestnikom za udział w tegorocznej edycji. Podziękowania kierujemy do naszych Partnerów, którzy przyczynili się do sukcesu naszego wydarzenia!

     

    Kolejna piąta odsłona już w marcu 2017!

     

Nasi partnerzy

Trio Conferences
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.
ul. Wołoska 9, Budynek Platinium I
02-583 Warszawa
Tel: +48 (22) 452 51 00
Fax: +48 (22) 444 78 34
E-mail: kontakt@trioconferences.pl
NIP: 5213633393
KRS: 0000423667
REGON: 146200740