Dołącz do nas

Wyślij zgłoszenie

Fundamentem naszego sukcesu jest współpraca indywidualności o zróżnicowanym doświadczeniu biznesowym. W profesjonalny sposób łączymy kompetencje tworząc innowacyjne rozwiązania.

Nasza praca jest ekscytująca. Wymaga zaangażowania, inteligencji i otwartego umysłu.

Efekty osiągamy wspierając się wzajemnie i koncentrując na rzeczywistych potrzebach naszych Klientów – największych firm w Polsce i liderów w swoich branżach.

Jeżeli lubisz brać na siebie odpowiedzialność, masz inicjatywę i sprawdzasz się w pracy zespołowej – Trio Management może być miejscem dla Ciebie.



* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

Oferty pracy

Specjalista ds. baz danych

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. baz danych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za weryfikację i przygotowanie baz danych wykorzystywanych do działań sprzedażowych i promocyjnych opracowywanych przez spółkę wydarzeń konferencyjnych i warsztatowych.

 

Specjalista ds. baz danych

Zadania:

  • Przygotowywanie baz danych pod projekty konferencyjne i warsztatowe w oparciu o dostępne zasoby;
  • Praca na CRM – Salesforce.com;
  • Bieżąca weryfikacja bazy;
  • Dbanie o jakość i higienę bazy;
  • Budowanie i poszerzanie bazy danych;
  • Analiza działań sprzedażowych i marketingowych pod kątem dopasowania bazy;
  • Analiza rozdawanych części bazy;
  • Nadzór nad bieżącą weryfikacją bazy;

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość Excela;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z salesforce.com;
  • Dobra znajomość rynku polskiego pod kątem działających na nim firm;
  • Zdolności analityczne;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Inwencja, samodzielność, komunikatywność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Odporność na stres;
  • Otwartość, chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • Sprawne poruszenie się w różnych tematach biznesowych;

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na poszukiwanie nowych tematów i organizacji innowacyjnych projektów konferencyjnych i warsztatowych;
  • Umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach;
  • Stabilność zatrudnienia w firmie rozpoznawalnej w branży konferencyjnej;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole;

Stanowisko: Specjalista ds. Telesprzedaży

Jeśli lubisz pracować z klientem biznesowym, rozmowa telefoniczna jest dla Ciebie naturalnym sposobem komunikacji z Klientem, nie boisz się zaangażowania w powierzone Ci projekty, czerpiesz satysfakcję z pracy z ludźmi i lubisz nowe wyzwania… To znaczy, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do naszego zespołu!

 

Stanowisko: Specjalista ds. Telesprzedaży

 

Kluczowe wymagania: 

  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w telesprzedaży
  • bardzo dobra obsługa komputera i organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, dokładność
  • determinacja do osiągania celów

Obowiązki: 

  • telefoniczna sprzedaż uczestnictw w konferencjach kierowanych do wyższej kadry zarządzającej
  • obsługa posprzedażowa klientów firmy i aktualizacja bazy
  • utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy

Oferujemy:

  • stałą pracę na Mokotowie, w rozwijającej się, nowoczesnej firmie, w miłej atmosferze i stałych godzinach (8-16)
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa 3000 zł brutto + system premiowy)
  • interesujące wyzwania
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Spółki i Grupy
  • szkolenia

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez dostępny na stronie formularz zgłoszeniowy.

Oferty staży/praktyk