Event Management

  • Eventy skierowane do Klientów indywidualnych
  • Eventy biznesowe konferencje, szkolenia, bankiety...
  • Ambient działania niestandardowe

Jacy jesteśmy i czym się kierujemy?

Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem, które motywuje nas do działania, napędza naszą kreatywność, wyzwala twórcze myślenie i pozytywną energię. Profesjonalizm i pełne zaangażowanie są dla nas końcem i początkiem realizacji każdego wydarzenia oraz przepisem na sukces. Wierzymy, że wzajemne zaufanie i sprawna komunikacja są podstawą owocnej i przyjemnej współpracy.

Jak pracujemy?

W naszej pracy najważniejsze są dla nas, zadowolenie Klienta (promienny uśmiech, gdy gasną światła i spada poziom adrenaliny) oraz pełna realizacja założonych celów biznesowych i wizerunkowych.


Aby zrealizować i jedno, i drugie współpraca z nami obejmuje:
  • dokładną analizę potrzeb Klienta
  • opracowanie koncepcji wiodącej dla wydarzenia i strategii komunikacyjnej
  • przedstawienie opracowanych projektów realizacji „big idea”
  • opracowanie szczegółowego scenariusza dopasowanego do charakteru wydarzenia, założonych celów i zaproszonych gości
  • całościową realizację wydarzenia począwszy od techniki scenicznej, scenografii, multimediów, zapraszania artystów, konferansjerów itp. (zajmujemy się kompleksowo sprawami formalnymi w tym negocjowaniem i podpisaniem umowy)
  • catering
  • obsługę odpowiednio przeszkolonego i sprawdzonego personelu promocyjnego (hostessy, supervisorzy, animatorzy)
  • pełną dokumentację z realizacji wydarzenia (foto i/lub wideo)
  • koordynację wszystkich działań oraz pełen nadzór nad przebiegiem wydarzenia
  • opracowanie raportu

Posiadamy kilkuletnie doświadczenie i ugruntowaną pozycję na rynku szczególnie w zakresie organizacji i obsługi eventów biznesowych w tym: konferencji (tematycznych, prasowych, naukowych), szkoleń, warsztatów, bankietów, koktajli oraz kameralnych śniadań i lunchy połączonych z dyskusją lub debatą i realizowanych dla najwyższego szczebla kadry menedżerskiej dużych i średnich firm.
W trakcie wydarzeń o kameralnym charakterze, skierowanych do Klientów biznesowych, zapewniamy dobór odpowiedniego miejsca (miejsca typowe, jak również niestandardowe przestrzenie), opracowanie harmonogramu godzinowego spotkania, wybór menu, wystrój i oprawę florystyczną oraz wszelkie inne elementy (np. multimedia, obsługa techniczna itp.). W przypadku konferencji z udziałem zagranicznych gości specjalnych dysponujemy zespołem tłumaczy, których wiedzę i kwalifikację przetestowaliśmy podczas naszych wydarzeń oraz, oczywiście, niezbędnym sprzętem. Naszym atutem jest doświadczenie w aranżacji spotkań typu face to face, w trakcie których zapewniamy oprogramowanie w postaci panelu networkingowego oraz pomoc w bezpośrednim umawianiu spotkań podczas wydarzeń.

Kontakt

Jeśli szukasz nietuzinkowego pomysłu na realizację eventu, zależy Ci aby wszystko zostało dopięte na ostatni guzik i profesjonalnie zrealizowane bez niepotrzebnego stresu i nieprzespanych nocy. Napisz do nas!
  •  

    Joanna Jamka, MBA

    Dyrektor ds. konferencji
    Członek Zarządu Trio Conferences


    j.jamka@trioconferences.pl
    kom. +48 500 161 297

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

Cel bez planu działania jest tylko pobożnym życzeniem

~Antoine de Saint-Exupery