O Nas

Specjalizujemy się w tworzeniu najwyższej klasy wydarzeń biznesowych: konferencji, kongresów ​i warsztatów. Jako niezależny organizator angażujemy do roli prelegentów Ekspertów z Polski zagranicy, reprezentujących sektor prywatny, przedstawicieli Stowarzyszeń i Izb Gospodarczych, znanych pracowników naukowych, przedstawicieli firm badawczych.

Nasze wydarzenia przygotowujemy bezpośrednio w kontakcie z Państwem, tak aby w pełni zaspokoić potrzeby związane z aktualizacją wiedzy, poznaniem najnowszych trendów ​i rozwiązań, pozwalających na budowanie wartości firmy i przewagi konkurencyjnej.

Trio Conferences to:

  • Konferencje/warsztaty Interaktywne spotkania w kameralnym gronie, w czasie których rozkładamy problem na części pierwsze i prezentujemy możliwe rozwiązania.
  • Szkolenia zamknięte Uszyte na miarę konkretnych potrzeb Państwa Organizacji wydarzenia, w trakcie których znakomici Eksperci pomagają rozwiązać specyficzne dla firmy problemy.
  • Event Management Niepowtarzalne wydarzenia, które budują silną relacje z marką, wzmacniają jej pozycję i rozpoznawalność na rynku łącząc w sobie elementy rozrywki z indywidualnie dostosowanym przekazem marketingowym. Profesjonalna obsługa eventów na każdym etapie realizacji.

Zarząd

  • Michał Świda
    Prezes Zarządu Trio Conferences​
    Odpowiedzialny za bieżące zarządzanie spółką, rozwój na nowych rynkach i poszerzanie oferty organizowanych wydarzeń.
  • Joanna Jamka, MBA
    Dyrektor ds. konferencji
    Członek Zarządu Trio Conferences

    W branży konferencyjnej od 2003 roku. W trakcie swojej pracy odpowiadała za przygotowanie, opracowanie merytoryczne i nadzór realizacji kilkuset wydarzeń kongresów, konferencji i warsztatów dla wyższej i średniej kadry zarządzającej. Związana była m.in. z takimi liderami rynku jak Informedia Polska (oraz ECU Marketing), Bonnier Business Polska (Puls Biznesu).​
  • Magdalena Karda, MBA
    Dyrektor Marketingu
    Członek Zarządu Trio Conferences

    W latach 2010–2012 Dyrektor Działu Marketingu Bonnier Business (Polska), wydawcy „Pulsu Biznesu”. Odpowiedzialna za obszar marketingu, komunikacji oraz PR. Równolegle, od lipca 2006 r. do października 2012 r. związana ze spółką Informedia Polska, gdzie od 2008 r. prowadziła dział marketingu.