Pricing Management

Analytics & Commercial Excellence

4-5 października 2017 r.

Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

fisszki

 

Cena, marża, rabat, promocja, podwyżka – jak zarządzić strategią cenową, aby zapewnić stabilny przychód? Zrób wszystko, by nie zostać na starcie, podczas gdy Twoi konkurenci zbliżają się do mety. Oni wiedzą, jak znaleźć się na niej szybko i skutecznie.

Ty też nie musisz już szukać odpowiedzi.

 

NA BAZIE ANALIZY CASE STUDIES:
DOWIESZ się, jak skuteczniej zarządzać ceną
USŁYSZYSZ o efektywnych narzędziach pricingowych
ZOBACZYSZ jak operować promocjami
POZNASZ działania innych, by móc wdrożyć je u siebie

 

A przede wszystkim, w związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm. Swojej wiedzy użyczą prelegenci z różnych branż. Przyjdź, a przekonasz się sam!

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się polityką cenową, tworzące strategię cenową, zarządzające przychodami, upustami i rabatami. W szczególności pracowników działów sprzedaży, finansów, controllingu, marketingu, area pricing.

HOT TOPICS

  • Analiza i analityka w służbie pricingu
  • Determinanty wrażliwości cenowej
  • Yield management – zarządzanie rentownością
  • Skuteczne kształtowanie strategii cenowej
  • Elastyczność cenowa – EDLP
    vs  Highs-Low
  • Jak zorganizować dział Pricing Management w firmie

Program warsztatów

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.