VI edycja Next Generation Consumer Care

CULTURE is a KING

18-19 października 2017, hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

Szanowni Państwo,

Mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szóstej edycji konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 18-19 października w Warszawie. Wydarzenie to, począwszy od 2012 roku dostarcza polskim managerom inspiracji i wspiera w rozwoju projektów customer experience & consumer care.

 

            Kolejna edycja konferencji to w głównej mierze przegląd najciekawszych projektów związanych ze stymulowaniem doświadczeń klientów i kreowaniem pozytywnej relacji z marką w świecie multi-touchpointów.


Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji jest ‘culture is a KING’, ponieważ klientocentryczność to nie kolejny projekt CX, ale nastawienie całej organizacji na klienta i jego potrzeby.

Zainspiruj się

Forma wystąpień oparta o interakcje i case studies

Nawiąż kontakty

Niezliczone możliwości wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów biznesowych

Spersonalizuj program

Możliwość wyboru wystąpień w sesjach równoległych

W ramach agendy 2017 możecie spodziewać się Państwo kilku zupełnie nowych tematów, takich jak:

  • Service Design Thinking w projektowaniu  doświadczeń klientów
  • Automatyzacja & AI– udział technologii w strategii CX
  • Socially Mature Business – doskonałość obsługi w mediach społecznościowych
  • Customer Lifetime Value – jak z sukcesem optymalizować podróż klienta
  • Messaging jako nowa forma komunikacji
  • Trudny klient jak przygotować pracowników
  • Socially friendly customer care
  • Clienting, czyli customer service excellence
  • Głos klienta w strategii CX
  • Self-help jako wartość dodana
  • Zarządzanie doświadczeniami pracowników
  • Digital assisted customer

 

Cele konferencji:

VI Next Generation Consumer Care to przede wszystkim wiedza ekspertów! 

Celem konferencji jest pokazanie jak w praktyce organizacje projektują i zarządzają doświadczeniami swoich klientów!

 

Udział w konferencji to:

  • Przegląd najlepszych praktyk obsługi klienta i CX
  • Gwarancja poznania najnowszych trendów technologicznych
  • Strefa spotkań f2f z uczestnikami - niestandardowa okazja umawiania indywidualnych spotkań z uczestnikami
  • Możliwość poznania oferty popularnych dostawców rozwiązań
  • Wyjątkowa okazja networkingowa

Relacja z poprzedniej edycji:

„Jestem bardzo miło zaskoczona!” -  takiej właśnie reakcji klientów oczekują firmy, które podejmują szczególne starania o najwyższe standardy obsługi klienta. O tym w jaki sposób czołowe marki na rynku walczą na polu customer experience można się było dowiedzieć podczas dwudniowej konferencji Next Generation Consumer Care, która odbyła się w dniach 18-19 października, w hotelu Airport w Warszawie.

Piąta, jubileuszowa edycja konferencji stanowiła unikalny przegląd najlepszych praktyk w obszarze obsługi i stymulowania doświadczeń klientów. W spotkaniu wzięło udział ok. 100 przedstawicieli polskiego rynku customer care, a partnerami konferencji były następujące firmy: PwC, Salesforce, Fokus Telekom, Competence Call Center, SQUIZ i Traffic99.

 

Zobacz całą relację⇒

goscie-specjalni

Do udziału zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli działów:

ikony-splaszczone

Program

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.