User Experience & User Intelligence

Jak projektować doświadczenia cyfrowe i zwiększać konwersję

7-8 grudnia, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

 

Doświadczenia użytkowników stają się kluczowym obszarem usprawnień w dobie digitalizacji. Intuicyjność, badania użyteczności oraz projektowanie zorientowane na użytkownika to tylko niektóre z elementów stymulujących satysfakcję e-klientów. Podczas tego dwudniowego spotkania eksperci reprezentujący m.in.: Wonga, BSH Home Appliances, Samsung, Polskie Linie Lotnicze LOT, Circle K, Volvo Group przedstawią Państwu zestaw dobrych praktyk z zakresu zarządzania doświadczeniami użytkowników oraz stymulowania konwersji.

HOT TOPICS

  • User intelligence- czyli co wiemy o użytkownikach
  • Segmentacja na bazie UX persona
  • User experience mapping w praktyce
  • Rola design thinking w UX
  • User friendly – czyli o projektowaniu aplikacji mobilnych
  • Usability i stymulowanie konwersji
  • UX w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości

 

Formuła praktycy-praktykom zapewnia, że będziesz miał okazję do dyskusji z ekspertami UX różnych branż.

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się UX, UI oraz digital.

 

Program spotkania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.