Prelegenci

  • Aleksandra Bielecka Dyrektor Departamentu Operacji Getin Noble Bank

    Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w bankowości i zarządzaniu. Od 4 lat związana z Getin Noble Bank, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku Dyrektora Departamentu Procesów a od ponad 2 lat pełni funkcję Dyrektora Departamentu Operacji. Aktualnie jest odpowiedzialna nie tylko za bieżące procesy operacyjne, ale również za program transformacji operacji. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie zdobyte w Banku Millennium i w Grupie PZU w obszarach sprzedaży, systemów motywacyjnych, zarządzania projektami i optymalizacji procesów. Jest absolwentką Executive MBA na Politechnice Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej oraz Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

  • Grzegorz Cegła Senior Operations Manager Amazon

    Obecnie Operations Manager w Amazon. Posiada 12-letnie doświadczenie w firmach produkcyjnych różnych branż: obróbka skrawaniem, obróbka plastyczna, opakowania, recycling, branża spożywcza na stanowiskach kierowniczych i w obszarach ciągłego doskonalenia. Od 4 lat w branży logistycznej, gdzie zarządza dużymi zespołami pracowników (1200+) w dynamicznym środowisku oraz odpowiada za zarządzanie zmianą w organizacji. W zarządzaniu zespołem preferuje przedstawianie wizji, inspirowanie i dawanie swobody działania. Uważa, że najlepszą inwestycją w pracownika jest wyciąganie go ze strefy komfortu. Absolwent Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji.

  • Rafał Chrószcz Lider Zespołu ds. doskonalenia procesów Nexteer Automotive Poland

    W dziale Continous Improvement od 2012 roku. Certyfikowany Master Black Balt oraz trener wewnętrzny Problem Solving i nie tylko. W branży automotive ponad 10 lat. Wcześniej zdobywał doświadczenie w działach technologii, produkcji oraz jakości. Audytor wewnętrzny zintegrowanego systemy zarządzania jakością.

  • Joanna Cooper GBS Process & Systems Support Lead AkzoNobel

    Lider zespołu ds. wsparcia i ciągłego doskonalenia procesów i systemów HRIS w GBS AkzoNobel w Warszawie. Certyfikowany trener zarządzania i biznesu oraz Lean Six Sigma Master Black Belt. Prywatnie i zawodowo od zawsze pasjonata ciągłego rozwoju – własnego, zespołu, organizacji. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w praktycznym wdrażaniu Lean Six Sigma w usługach w międzykulturowych centrach w Polsce oraz za granicą (USA, Indie, Filipiny, Niemcy, Szwajcaria). Prywatnie, pasjonat tańca towarzyskiego, łyżwiarstwa i pływania długodystansowego.

  • Paweł Jemioł Head of Operations Department mBank

    Z wykształcenia informatyk zainteresowany algorytmami. W praktyce menedżer w operacjach z 15-sto letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami i projektami, w Six Sigmie i Lean oraz automatyzacji procesów. Stara się nadgonić braki w obszarze kompetencji humanistycznych niezbędnych do prowadzenia zespołów w ich drodze do realizacji własnych ambicji.

  • Jakub Konewka Department Director Santander Bank Polska

    Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze usprawniania procesów biznesowych, zarządzania zmianą i koordynowaniu projektów i programów oraz tworzenia procesowych centrów kompetencji. Jest posiadaczem certyfikatu Six Sigma Master Black Belt i podczas swojej kariery prowadził i koordynował wiele projektów i inicjatyw usprawniających procesy, które przyniosły wielomilionowe oszczędności. Dodatkowo kierował i uczestniczył w kilku wdrożeniach Systemów Zarządzania Procesami Biznesowymi. Od ponad 7-miu lat jest związany z bankowością, a wcześniej pracował m.in. w branżach shared services i telco.

  • Przemysław Kumor Global Model Shop CI Lead Whirlpool

    Koordynator projektów standaryzacyjnych i ciągłego doskonalenia w procesach produkcyjnych o małej powtarzalności, procesach ciągłych oraz procesach planowania i rozwoju produktu.
    Obecnie, jako globalny lider techniczny ciągłego doskonalenia dla prototypowni Whirlpool, pracuje nad optymalizacją wykorzystania globalnych zasobów serwisów prototypowych. Wcześniej współpracował z takimi firmami jak: Haerter, REFA, MTM, Franke. Miłośnik prowadzenia szkoleń i analiz zespołowych np. przy użyciu A3.

  • Renata Kwiecień Kierownik Poprawy Procesów Nexteer Automotive Poland

    Od 2006 pełni rolę kierownika w dziale Continous Improvement w firmie Nexteer Automotive Poland. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w dziale jakości jako inżynier i kierownik jakości. Posiada certyfikację Six Sigma Master Black Belt uzyskaną w firmie AIT business solutions oraz certyfikację i długoletnie doświadczenie w metodologii Red X. Jest trenerem wewnętrznym. Ma kilkunastoletnie doświadczenie jako audytor zinte¬growanych systemów zarządzania.

  • Jacek Kwieciński Dyrektor Personalny i Członek Zarządu Pratt&Whitney Kalisz Sp. z o.o.

    Karierę zawodową zaczynał w obszarach IT: najpierw jako programista, potem kierownik zespołów specjalistów IT, aż po prowadzenie dużego projektu wdrożeniowego związanego z systemem klasy ERP. Od kilku lat zajmuje się zarządzaniem i prowadzeniem zespołów HR. Od zawsze związany z korporacjami i pracą w międzynarodowym środowisku specjalistów. Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej oraz zaangażowanie w projekty IT i HR w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstw daje mu zrozumienie i szeroki punkt widzenia na potrzeby biznesu i wiedzę, jak te potrzeby realizować. Zajmuje się też coachingiem oraz wdrażaniem metod ciągłego doskonalenia w pracy biurowej. Współpracuje jako członek Rady Ekspertów z Klubem HR działającym przy ICAN Institute i HBR Polska. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

  • Lucyna Mach PTP Global Process Manager Eltel Networks

    Wspólnie z różnorodnymi zespołami od 12 lat konsekwentnie kształtuje swoją drogę zawodową w sektorze SSC/BPO. Przez większość tego czasu rozwijała centrum BPO firmy IBM w Krakowie, dając się poznać jako innowacyjna i charyzmatyczna liderka. Na swoim koncie ma m.in. utworzenie od podstaw działu Continous Improvement IBM na czele którego stała przez kolejne 4 lata. Łącząc swoje ambicje zawodowe z pasją do podroży podjęła się utworzenia oraz optymalizacji pierwszego w Rosji centrum BPO. Kolejnym ważnym punktem na jej biznesowej drodze było toruńskie centrum firmy OpusCapita, w którym przez dwa lata prowadziła zespół RPA (Robotics Projects Atomatization). Obecnie jest odpowiedzialna za rozwój, standaryzację oraz optymalizację w Centrum Usług Wspólnych firmy Eltel w Trójmieście.

  • Łukasz Majer Business Development Director Novacura Poland

    Menadżer i praktyk w prowadzeniu biznesu z 20 letnim doświadczeniem. W swojej karierze zawodowej w dużej mierze związany z firmami rozwijającymi oprogramowanie. Pełnił role w zarządach takich firm jak DRQ, Postinfo, Completis czy OmniMobile. Od początku swojej zawodowej kariery skupiony na poprawianiu sposobu działania firm. Jest współzałożycielem wyspecjalizowanej w tym zakresie firmy doradczej Nova Praxis, wyspecjalizowanej w optymalizacji procesów. W chwili obecnej odpowiada za rozwój biznesowy firmy Novacura Poland Sp. o.o., tworzącej i wdrażającej platformy BPMS. Jak sam komentuje – Novacura to miejsce, w którym doświadczenia z firm softwareowych i pasja w zakresie optymalizacji procesów nareszcie spotkały się w jednym miejscu.

  • Aleksandra Osikowska Dyrektor Biura HR Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce

    Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, kilkukrotnie miała okazję budować dział HR całkowicie "od zera", odpowiadać za zmiany i usprawnienie procesów oraz wdrażać nowe rozwiązania IT w HR.
    Obecnie związana z bankowością, wcześniej współpracowała m.in. z branżą mediową i budowlaną. Współpracuje również z Uniwersytetem SWPS prowadząc zajęcia dla studentów kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

  • Roland Pac EMEA Shared Service Director COTY

    Doświadczony leader w sektorze bankowym i usług wspólnych w zakresie finansów, analizy danych i IT. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w grupie Commerzbanku i ING. Kierował centrami usług wspólnych w The Royal Bank of Scotland (UK) , IAG (international Airlines Group- Uk I FRoSTA AG (Niemcy) Aktualnie Dyrektor Centrum Usług Finansowych dla EMEA w międzynarodowej korporacji COTY (USA), leadera w branży kosmetycznej. Absolwent SGH, The American University (USA) I University of Calgary (Canada).

  • Eligiusz Pach Head of Process Managers Procure to Pay Lufthansa Global Business Services

    Posiada doświadczenie w zarzadzaniu zespołami księgowymi w Shared Services. Bierze aktywny udział w migrowaniu procesów oraz transformacji organizacji. Prowadzi projekty usprawniające procesy. Obecnie zarządza globalnym zespołem Process Managerów łączącym klientów oraz operacje w Global Business Services.

  • Monika Petruczenko Ekspert ds. procesów biznesowych, Coach

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego na kierunku Finanse i Bankowość. Z branżą bankową związana 17 lat - od Doradcy Klienta do Managera ds. Zarządzania Procesami, gdzie jako certyfikowany Green Belt optymalizuje procesy i szerzy ideę zarządzania nimi w ramach architektury procesowej. W pracy ceni ludzi, a w ludziach ich indywidualność i naturalne umiejętności. Z powołania Coach - ukończyła Studium Zawodowe Coacha Biznesu oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego. Obecnie w trakcie akredytacji International Coach Federation.

  • Agata Pętelska Dyrektor Departamentu Procesów Getin Noble Bank

    Od ponad 10 lat związana z optymalizacją procesów, usprawnianiem obszarów bankowych oraz wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia. Jest certyfikowanym Six Sigma Black belt’em, jako jedna z pierwszych w Polsce uzyskała certyfikat i stopień zawodowy Senior Managera ds. Zarządzania Procesami i Jakością nadawany przez Związek Banków Polskich. Doświadczenie zawodowe zdobywała w PwC i Banku Millenium. Obecnie odpowiedzialna za Departament Procesów w Getin Noble Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiada również dyplom Business School w ramach National University of Singapore.

  • Krzysztof Pimpicki CEO Positive Productivity

    Jest współtwórcą metodyki transformacji biznesu – Positive Productivity® – sekwencji najlepszych praktyk łączących „miękkie” i „twarde” narzędzia zarządzania zespołami dedykowanej dla branży Business Services. Współtwórca rozwiązań IT wspierających automatyzacje zarządzania zespołem które poprzez transparentność i nawyki zespołowe budują kulturę zaangażowania pracowników w optymalizację i automatyzację/ robotyzację procesów biznesowych.
    Autor podejścia Automation Acceleration – metodyki zaangażowania wszystkich pracowników w automatyzację – tak by osiągnąć 10-krotny wpływ na codzienną pracę zespołów operacyjnych oraz pewność szybkiego i wielokrotnego zwrotu z inwestycji.
    Jego 20 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zmianą obejmuje dziesiątki strategicznych projektów wdrożeniowych i setki warsztatów dotyczących zarządzania i efektywności operacyjnej w Business Services realizowanych przez klientów w ponad 20
    krajach świata na 4 kontynentach.

  • Julita Rudolf Business Transformation Director Ringier Axel Springer Polska

    Od ponad 15 lat realizuje transformacje procesów i struktur organizacyjnych. Zarządzała złożonymi projektami wdrażania zmian, które dotyczyły m.in. integracji spółek, optymalizacji i automatyzacji procesów, innowacji czy zarządzania projektami. Od ponad trzech lat, jako Dyrektor Departamentu Transformacji Biznesowej w Ringier Axel Springer Polska odpowiada za procesy wyznaczania i kaskadowania celów strategicznych, wzmocnienie współpracy między różnymi częściami firmy, automatyzację i optymalizację procesów, zarządzanie projektami strategicznymi. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w Arthur Andersen, następnie pracowała m.in. w EY, IBM i PKP CARGO. Jako konsultantka współpracowała m.in. z PKP S.A., Ruch S.A., PKN Orlen czy TP. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i prestiżowego programu rozwoju przywództwa Leadership Academy for Poland.

  • Adrian Sejdak Zastępca Dyrektora Generalnego Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce

    Od prawie 10 lat związany z Raiffeisenem gdzie obecnie współzarządza Oddziałem banku zagranicznego w Polsce. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w bankowości. W swojej pracy koncertował się głównie na budowie i rozwoju różnych rozwiązań powiązanych z bankowością hipoteczną. Posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu dużymi projektami. Jest absolwentem studiów Executive MBA na Politechnice Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej.

  • Iwona Sikorska Process Excellence Manager & Team Lead KMD Poland Sp. z o.o.

    Od ponad 10 lat zajmuje się optymalizacją procesów i zasobów w dużych, międzynarodowych firmach. Od 4 lat związana z procesami IT. Certyfikowany Product Owner, Scrum Master i Lean Coach. Zbudowała zespół wewnętrznych konsultantów procesowych. Zarządza działem jakości planując i realizując projekty usprawniające we wszystkich obszarach działalności organizacji. Aktualnie wdraża Zintegrowany System Zarządzania jakością, bezpieczeństwem, usługami IT oraz środowiskiem. Z wykształcenia psycholog i doradca zawodowy, manager jakości i ciągłego doskonalenia oraz audytor wewnętrzny ISO, absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku: Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji.

  • Piotr Skorodecki Business Process Excellence Coordinator CBRE Corporate Outsourcing Business Services

    Pełni rolę Koordynatora Business Process Excellence dla procesów wewnętrznych. W zakres jego obowiązków wchodzi m.in. analiza procesowa zgodna z metodologią Lean, optymalizacja procesów pod robotykę, wprowadzanie nowych technologii oraz prowadzenie treningów dla liderów w organizacji. Przeszłość w działach operacyjnych F&A jest dużą zaletą w odniesieniu do specyfiki firmy. Działa także jako wewnętrzny konsultant ds. robotyki dla spółek sióstr na terenie całej Europy.

  • Marcin Sydoruk Lider Zespołu BeeOffice SNP Poland

    Programista z 20-letnim doświadczeniem, architekt aplikacji, mentor, a od 2013 roku również lider zespołu programistów w SNP Poland, będącego producentem BeeOffice - systemu samoobsługi pracowniczej. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Obecnie mocno zaangażowany we wsparcie Klientów w optymalizacji i digitalizacji procesów zarówno HR, księgowych jak i obiegu dokumentów.

  • Aneta Szporak Senior Director Capgemini Business Services

    Posiada kierunkowe wykształcenie w zakresie finansów i ubezpieczeń (studia magisterskie, podyplomowe i doktoranckie) oraz kilkunastoletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, które zdobywała w takich obszarach, jak: operacje, rozwój produktów (ubezpieczenia na życie), zarządzanie organizacją (m.in. zarządzanie procesami, portfelem projektów i projektami), szkolenia. Brała udział w projektach zarówno na szczeblu lokalnym, jak i regionalnym – jako kierownik projektu, członek zespołu projektowego oraz komitetów sterujących. Uczestniczyła również w pracach międzynarodowych grup eksperckich. Obecnie Senior Director (Engagement Executive) w sektorze finansowym (Pensions & Insurance) Capgemini Business Services.

  • Wojciech Szremski Global RPA CoE Head Schaeffler Global Services

    Agent zmiany, ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał w międzynarodowych organizacjach sektora usługowego oraz w sektorze bankowym. Realizował inicjatywy z zakresu budowania kultury procesowej, doskonalenia, optymalizacji i projektowania procesów, zwiększania efektywności operacyjnej, a także robotyki. Nadzorował portfolio projektów organizacyjnych. Obecnie kieruje departamentem zajmującym się doskonaleniem i architekturą procesów, zarządzaniem wiedzą oraz wdrażaniem botów (roboty, chatboty, voiceboty). Orędownik wykorzystania sztucznej inteligencji w automatyzacji procesów.

  • Małgorzata Szutkowska Dyrektor Zarządzająca Obszaru Operacji Getin Noble Bank

    Od ponad 15 lat zajmuje się strategią, projektami, wdrażaniem zmian, restrukturyzacją, optymalizacją kosztów, zarządzaniem procesowym i wdrażaniem kultury ciągłego doskonalenia. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach consultingowych (Roland Berger, EY) i w bankach (Bank Millennium, Getin Noble bank). Obecnie odpowiedzialna za Obszar Operacji, Procesów, Procedur i Projektów w Getin Noble Banku z pasją prowadzi transformacje strukturalne w wielu obszarach działalności firmy.