DZIEŃ I (20 listopada, środa)

9:00 Rejestracja

9:25 Powitanie uczestników

9:30 Od Continuous Improvement do Continuous Innovation, czyli przyszłość CI w zdigitalizowanym świecie

  • Najpierw Lean potem Digital?
  • W którym kierunku zmierza ciągłe doskonalenie?
  • Jaka jest przyszła rola doskonałości operacyjnej

Prelegent

  • Lucyna Mach PTP Global Process Manager Eltel Networks

10:10 Business Process Modeling, new business process setup in Agile projects

Prelegent

  • Aneta Szporak Senior Director Capgemini Business Services

10:50 Digitalizacja procesów HR: w 8 tygodni od decyzji do efektów na przykładzie Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce

  • Co automatyzować w HR, a czego nie warto robić
  • Portal samoobsługowy BeeOffice jako narzędzie do automatyzacji procesów HR
  • Przegląd procesów HR digitalizowanych w RBI Oddział w Polsce
  • Oszczędność czasu i korzyści finansowe dla organizacji oraz pozytywne doświadczenia dla pracowników (employee experience)

Prelegent

  • Aleksandra Osikowska Dyrektor Biura HR Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce
  • Adrian Sejdak Zastępca Dyrektora Generalnego Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce
  • Marcin Sydoruk Lider Zespołu BeeOffice SNP Poland

11:20 Przerwa na kawę

11:40 Performance Improvement and Automation Acceleration – jak zaangażować wszystkich pracowników?

  • Jak doprowadzić do zmiany myślenia pracowników by uzyskać 10x większy wpływ na zaangażowanie i wyniki?
  • Jak tworzyć kulturę organizacyjną wspierającą poprawę wyników, usprawnienia, standaryzację oraz automatyzację.
  • HUVA – nowe spojrzenie na wykorzystanie potencjału tkwiącego w naszych pracownikach!
  • PTA – Perfekcyjny Asystent Zespołu – zamień rekrutację na automatyzację i na trwałe pozbądź się problemów.

Prelegent

  • Krzysztof Pimpicki CEO Positive Productivity

12:10 Global Business Services , czyli jak podejść do zarządzania procesami ze strony klienta

Prelegent

  • Joanna Cooper GBS Process & Systems Support Lead AkzoNobel

12:50 Lunch

13:50 Sesje równoległe do wyboru

HUMAN TOUCH W USŁUGACH

13:50 Ludzie, przywództwo, planowanie, przygotowanie, procedury, system motywacyjny czy jeszcze coś innego? Co jest kluczem do skutecznej transformacji lean - case study

Prelegent

  • Aleksandra Bielecka Dyrektor Departamentu Operacji Getin Noble Bank
  • Agata Pętelska Dyrektor Departamentu Procesów Getin Noble Bank
  • Małgorzata Szutkowska Dyrektor Zarządzająca Obszaru Operacji Getin Noble Bank

14:30 Przerwa na wybór sesji

14:35 W jaki sposób zarządzać organizacją w erze ciągłej zmiany i braku pewności - doświadczenia Ringier Axel Springer Polska

  • Transformacja modelu biznesowego - od wydawcy prasy do wiodącego wydawcy cyfrowego
  • Jak zaszczepić otwartość na zmiany na różnych poziomach organizacji
  • Jak angażować pracowników w proces zmieniania się firmy

Prelegent

  • Julita Rudolf Business Transformation Director Ringier Axel Springer Polska

15:15 Przerwa na kawę i wybór sesji

15:25 Ludzie ponad proces - walcząc ze skutkami ubocznymi Lean'u Six Sigmy i innych mantr

  • Jak dalej poprawiać KPI w Operacjach?
  • Jakie są nowe ograniczenia?

Prelegent

  • Paweł Jemioł Head of Operations Department mBank

16:05 Przerwa na wybór sesji

16:10 Coaching i Mentoring jako recepta na skuteczne wdrożenie strategii ciągłego doskonalenia.

  • Sposoby na budowanie motywacji pracowników do wprowadzania działań dotyczących Continuous Improvement

Prelegent

  • Monika Petruczenko Ekspert ds. procesów biznesowych, Coach

HUMAN TOUCH W PRODUKCJI

13:50 Rola przywództwa w transformacji biznesowej

  • Jak rozwijać umiejętności przywódcze i markę osobistą pracowników, by doprowadzić firmę do transformacji i wpłynąć na wynik finansowy?

Prelegent

  • Roland Pac EMEA Shared Service Director COTY

14:30 Przerwa na wybór sesji

14:35 Zmień zachowania, by lepiej optymalizować

  • Jak upewnić się, że cała firma rozumie dlaczego się zmieniacie
  • Co zrobić, żeby Twoja architektura była wystarczająco elastyczna i gotowa na wsparcie pomysłu, biznesu i zmiany?

15:15 Przerwa na kawę i wybór sesji

15:25 Zarządzaj ludźmi a nie KPIs, czyli czym charakteryzuje się prawdziwy przywódca

  • Dlaczego w dzisiejszych czasach tak trudno znaleźć i wykształcić leaderów?
  • Jak zmienić sposób myślenia, by pomiędzy spotkaniami i oczyszczaniem skrzynki mailowej znaleźć czas dla ludzi?
  • Model pięciu dysfunkcji pracy zespołowej, czyli z czym powinien zmierzyć się prawdziwy leader

Prelegent

  • Jacek Kwieciński Dyrektor Personalny i Członek Zarządu Pratt&Whitney Kalisz Sp. z o.o.

16:05 Przerwa na wybór sesji

16:10 Opór przed zmianą niejedno ma imię, czyli jak przekonać do zmiany pracowników z różnych pokoleń (prezentacja autorska)

  • Jak zmieniają się potrzeby pracowników?
  • Co nas motywuje do zmian: kiedyś, teraz, w przyszłości?
  • Jak przełamywać opór przed zmianą?

Prelegent

  • Grzegorz Cegła Senior Operations Manager Amazon

16:50 Zakończenie pierwszego dnia konferencji

DZIEŃ II (21 listopada, czwartek)

9:00 Rejestracja

9:30 Agile in process excellence – zwinna optymalizacja procesów aby procesy były zwinne

Prelegent

  • Jakub Konewka Department Director Santander Bank Polska

10:10 Design Thinking & Customer expectations

  • Human centered approach w projektowaniu procesów i operacji
  • Jak badać potrzeby klientów w projektowaniu?
  • Wykorzystanie Design Thinkinig w innowacjach w celu poprawy zadowolenia klienta
  • Zarządzanie zmianą w kontekście wykorzystania Design Thinking

Prelegent

  • Eligiusz Pach Head of Process Managers Procure to Pay Lufthansa Global Business Services

10:50 RPA journey in CBRE BSO

Prelegent

  • Piotr Skorodecki Business Process Excellence Coordinator CBRE Corporate Outsourcing Business Services

11:30 Przerwa na kawę

11:50 Sztuczna inteligencja wpięta w platformę BPMS – o czym tak naprawdę mowa?

W ramach prezentacji pokazane zostaną realne zastosowania dla szeroko rozumianej „sztucznej inteligencji” (AI) w zarządzaniu procesami.

AI w kontekście optymalizacji procesów zostanie zaprezentowane z 3 perspektyw:

  • Jako narzędzie automatyzujące pracę człowieka w procesie (krok procesu)
  • Jako narzędzie przyśpieszające tworzenie aplikacji, które realizują proces
  • Jako narzędzia analizujące procesy i pomagające nimi zarządzać „od góry”

Prezentacja kładzie nacisk na to, by pokazać że AI przestało być już czymś na co należy patrzeć jak na nowinkę, której użycie warto kiedyś rozważyć. Dostępne obecnie środowiska AI i łatwość ich użycia powodują, że AI po prostu staje się kolejnym narzędziem optymalizacji procesów – równie naturalnym jak użycie współdzielonego kalendarza czy zautomatyzowana wysyłka maili.

Prelegent

  • Łukasz Majer Business Development Director Novacura Poland

12:20 Problematyka planowania i organizacji pracy w przypadku produkcji o niewielkiej powtarzalności na przykładzie prototypowni

Prelegent

  • Przemysław Kumor Global Model Shop CI Lead Whirlpool

13:00 Agile jako metoda zarządzania procesami biznesowymi i zdobywania przewagi konkurencyjnej

  • Jak szybciej odpowiadać na potrzeby rynkowe nie tracąc na jakości?
  • Procesy w metodykach zwinnych

Prelegent

  • Iwona Sikorska Process Excellence Manager & Team Lead KMD Poland Sp. z o.o.

13:40 Lunch

14:40 Jakość oraz ciągłe doskonalenie w Firmie Nexteer Automotive w oparciu o 14 zasad Deminga

Prelegent

  • Rafał Chrószcz Lider Zespołu ds. doskonalenia procesów Nexteer Automotive Poland
  • Renata Kwiecień Kierownik Poprawy Procesów Nexteer Automotive Poland

15:20 Robot – jak człowiek – potrafi być mało produktywny. Gdzie leży klucz do sukcesu w automatyzacji?

  • Kilka przykładów nieudanych wdrożeń (rzeczywistych)
  • Wybór procesu jako kluczowy czynnik sukcesu automatyzacji
  • Co pierwsze: automatyzacja czy optymalizacja?
  • A może w ogóle nie automatyzować?

Prelegenci

  • Wojciech Szremski Global RPA CoE Head Schaeffler Global Services

16:00 Zakończenie drugiego dnia konferencji, wręczenie certyfikatów