Zgłoś udział

Contact Center w czasach RPA i AI

21-22 stycznia 2020, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Spotkanie Praktyków

Dlaczego warto automatyzować?

Zdaniem praktyków, z którymi miałam okazję rozmawiać:

Automatyzacja, robotyzacja i sztuczna inteligencja, to jedyny kierunek, w związku z brakiem rąk do pracy.

RPA w contact center jest dla mnie w tej chwili bodaj najistotniejsze.

Interesuje mnie wszystko związane z automatyzacją, co mogłoby się przyczynić do poprawy tej obsługi. Ale! automatyzacja z głową!

Nie będzie to po prostu kolejne wydarzenie o doskonaleniu procesów w obsłudze klienta.  Będzie to podróż po najciekawszych case – studies, które zainspirują Państwa do wprowadzania zmian, pomysłów….do działania!

Formuła Praktycy – Praktykom

W związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm.

Dla kogo?

Wydarzenie kierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych w swoich organizacjach za obsługę klienta.

Dzięki udziałowi poznasz najskuteczniejsze działania związane z :

Jak zastosować sztuczną inteligencję, by nie wypaczać tradycyjnego podejścia

Mierniki digitial experience dla rozwiązań tradycyjnych i opartych o AI

Wykorzystanie AI (Chatbot, Voicebot) w sprzedaży zdalnej w kanałach chat i telefonicznym

Customer Experience & customer journey w dobie RPA I AI

Uczenie maszynowe w obsłudze klienta

Swoimi praktykami podzielą się eksperci z takich firm, jak:

Broszura do pobrania

Agenda

Zapraszamy do udziału

Przejdź
Agnieszka Palka
Project Manager
kom. +48 519 407 681
Robert Szpindler
Business Development Manager
kom. +48 519 407 698