praktyczny warsztat

Design Thinking

12.09.2018, Warszawa

Design thinking (DT, lub myślenie projektowe) to kreatywna metoda tworzenia innowacji i generowania pomysłów, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby ludzi, o czym przekonali się liderzy biznesu pracujący m.in. w IBM, IKEA, Apple czy P&G.

Szukasz pomysłów na nowe produkty, które klienci będą polecać innym?

Chcesz stworzyć innowacyjny marketing i sposoby docierania do potencjalnych klientów?

Chcesz poznać metody na wzmocnienie kreatywności i zaangażowania zespołu?

Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi design thinking, poznaj nowy sposób myślenia i wykorzystaj kreatywność w biznesie!

HOT TOPICS

» poznasz założenia metodyki DT

» omówimy pięcioetapowy model procesu DT (empatia, diagnoza potrzeb, generowanie pomysłów, prototypowanie i testowanie)

» dowiesz się jak poznać i zrozumieć użytkownika korzystając z narzędzi DT (empatia)

» będziesz pracować nad diagnozowaniem prawdziwych potrzeb użytkownika

» określimy rzeczywiste wyzwania projektowe dla zespołów

» weźmiesz udział w kreatywnej burzy mózgów przeprowadzonej zgodnie z zasadami DT

 

 

Dla kogo są warsztaty design thinking?

  • pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
  • pracowników działów human resources oraz zajmujących się employer brandingiem
  • trenerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje o nowe narzę
  • firm szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
  • wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoje kreatywne myślenie i poznać narzędzia design thinking

 

 

 

Warsztat poprowadzi praktyk z wieloletnim doświadczeniem: