SPOTKANIE PRAKTYKÓW

Analiza danych dla e-Commerce Managera 

26 - 27 lutego 2019 r., Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Jak poprawnie modelować atrybucję konwersji, czyli jak oceniać faktyczną skuteczność działań reklamowych?

Jak zoptymalizować lejek sprzedażowy, by klienci nie uciekali do konkurencji?

Jak zarządzać klientem działając w modelu omnichannel?

Jak poprawnie czytać dane, by skutecznie zarządzać e-sklepem?

Jeżeli nieustająco zadajesz sobie wyżej wymienione pytania, chcesz wiedzieć, jak analizować dane i jakich narzędzi używać, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Wolters Kluwer, Bakalland, Performics, BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer, Cushman & Wakefield, #ThinkDigital, Frisco.pl, Think Kong ,Orange, zwiększysz efektywność swojej organizacji. W związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm.  

 

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

Biorąc udział w wydarzeniu, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm. 

 

 

 

DLA KOGO?

Wydarzenie kierowane jest do wszystkich osób związanych z tematami analiz w e-commerce!

 

  • Machine learning , czyli jak zwiększyć efektywność handlu elektronicznego
  • Analiza zachowania klienta B2B w e-commerce
  • Program lead generation – co zrobić, by działał
  • Atrybucja konwersji w praktyce
  • Logistyka E-Commerce
  • Data Science w służbie zrozumienia człowieka

                                                                             

Swoim doświadczeniem podzielą się:

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.