SPOTKANIE PRAKTYKÓW

Analiza danych dla e-Commerce Managera 

26 - 27 lutego 2019 r., Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

» Jak optymalizować lejek konwersji?

» Które kampanie e-commerce są najbardziej skuteczne?

» Jak zadbać o właściwą jakość danych i na co zwracać uwagę czytając dane?

» Które kanały wybierać i jak optymalizować ruch pod kątem sprzedaży?

» Czy 100% oparcie się o analizy z testów A/B przy zmianach UX jest zawsze uzasadnione?

» Które metody prowadzenia klienta przez proces zakupowy są najskuteczniejsze?

Jeżeli nieustająco zadajesz sobie wyżej wymienione pytania, chcesz wiedzieć, jak analizować dane i jakich narzędzi używać, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Wolters Kluwer, Go Sport Polska, BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer, FIEGE, Medicover, Frisco.pl, Orange, zwiększysz efektywność swojej organizacji. W związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm.  

 

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

Biorąc udział w wydarzeniu, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm. 

 

 

 

DLA KOGO?

Wydarzenie kierowane jest do wszystkich osób związanych z tematami analiz w e-commerce!

 

  • Machine learning , czyli jak zwiększyć efektywność handlu elektronicznego
  • Metody segmentacji użytkowników
  • Prognozowanie i skuteczna analityka marketingowa w kontekście omnichannel
  • Program lead generation – co zrobić, by działał
  • Automatyzacja procesów operacyjnych
  • Jak mierzyć content Marketing
  • Skuteczna analiza customer journey i user experience
  • Podejmowanie decyzji na podstawie LTV a nie ostatnich zakupów 

                                                                             

Swoim doświadczeniem podzielą się:

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.