DZIEŃ I 26 lutego (wtorek)

9:30 Rejestracja

9:55 Powitanie uczestników

10:05 Atrybucja konwersji w praktyce

  • GAP, DCM, Data driven
  • Różnice pomiędzy różnymi sposobami atrybucji konwersji
  • Przypisywanie kosztów kampanii do poszczególnych kroków atrybucji
  • Optymalizacja media mix

Prelegenci

  • Maciej Kuźma Kierownik Wydziału Zarządzania Ecommerce Orange Polska

10:45 Google Analytics kłamie! Jak odnaleźć swoje konwersje?

Prelegenci

  • Monika Kołodziejczyk CEO #ThinkDigital

11:25 Przerwa na kawę

11:45 Analityka nowej ery. Data Science w służbie zrozumienia człowieka – wykorzystanie modelowania atrybucji do optymalizacji kampanii Frisco

Prelegenci

  • Maciej Krawczyk Senior Business Integration Manager Performics
  • Kamil Lupa Kierownik ds. CRM, Digital Marketingu i Customer Collaboration Frisco.pl

12:25 Lunch

13:05 Logistyka E-Commerce. Rozwój, wyzwania i perspektywy

  • E-Commerce w Polsce i jego dynamika
  • Zarządzanie zwrotami coraz większym wyzwaniem dla logistyków
  • Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego (Omnichannel; e-commerce)

Prelegenci

  • Damian Kołata Associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield

13:45 Mierzenie LTV

  • Podejmowanie decyzji na podstawie LTV a nie ostatnich zakupów
  • Modele atrybucji

Prelegenci

  • Wojciech Kastelik Dyrektor ds. sprzedaży #ThinkDigital

14:25 Zakończenie pierwszego dnia spotkania

DZIEŃ II 27 lutego (środa)

9:30 Rejestracja

10:00 Od leadów do przychodów – jak sprawić żeby program lead generation naprawdę działał

Leady to główny element twoich działań marketingowych. Wdrożyłeś nowe narzędzia marketingowe by zwiększyć efekty Twoich kampanii. Generujesz coraz więcej leadów. Ale efekty sprzedażowe wciąż nie są imponujące. Co działa nie tak? Jak znaleźć obszary wymagające poprawy? 
Podczas prezentacji dowiesz się jak analizować lejek leadowy i na co przede wszystkim zwrócić uwagę. Jakie elementy optymalizować by zwiększyć konwersję. Jak zarządzać lejkiem leadowym i programami lead generation by osiągać założone cele biznesowe.

Prelegenci

  • Kinga Ślązek Zastępca dyrektora e-commerce ds. marketing automation Wolters Kluwer Polska

10:40 Prognozowanie i skuteczna analityka marketingowa w kontekście omnichannel

  • Prognozowanie i planowanie w projektach cyfrowych
  • Jakie kampanie i optymalizacje e-commerce są najbardziej skuteczne
  • Które kanały wybierać i jak optymalizować ruch pod kątem sprzedaży

11:20 Przerwa na kawę

11:40 Analiza zachowania klienta B2B w ecommerce

  • Różnice pomiędzy klientem B2B, a B2C
  • Narzędzia pomocne w analityce klienta B2B
  • Na jakie dane analityczne warto zwracać uwagę pod kątem optymalizacji działań

Prelegenci

  • Agata Dublasiewicz E-commerce Manager Bakalland

12:20 Lunch

13:20 Algorytmy i geoblokowanie w e-commerce a prawo konkurencji

Prelegenci

  • Katarzyna Racka Radca prawny BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer

14:50 Zakończenie drugiego dnia spotkania, wręczenie certyfikatów