Komunikacja w zróżnicowanej organizacji

25-26 kwietnia 2018, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Przejrzystość to jeden z najnowszych trendów w organizacjach. Ważne, aby organizacja była transparentna wobec wszystkich swoich interesariuszy, od inwestorów, dostawców, pracowników po klientów i konsumentów, a także wszelkie instytucje, z którymi współpracuje.

 

 

 

 

Dlaczego powinieneś wziąć udział?

Teoretycznym pogadankom mówimy głośno i stanowczo NIE!

Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka! Jeżeli doceniasz praktyczne doświadczenia i nie boisz się o nich rozmawiać – to jest to miejsce dla Ciebie!

Stawiamy na wymianę wiedzy pomiędzy organizacjami i nawiązywanie przydatnych kontaktów biznesowych!!

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się…..

……. jak z kryzysami radzi sobie  LEROY MERLIN?

…… jak Prudential prowadzi dialog by nie stracić reputacji i zaufania

…….jakie działania sponsoringowe prowadzi ENEA i jakie ma z tego korzyści?

…… jak PEPCO wyławia i tworzy Ambasadorów Marki?

…… jak Lafarge zbudował strukturę i podstawy dla czytelnej i spójnej reputacji?

…… jak prowadzić projekty CSR aby otrzymać tak jak ENERIS Surowce nagrody?

 

To nie może Cię tu zabraknąć!

Tym bardziej jeśli jesteś:

  • Dyrektorem Działu Komunikacji i PR
  • Managerem ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektorem lub Kierownikiem Działu HR
  • Employer Branding Managerem lub zarządzaasz wizerunkiem pracodawcy
  • Kierownikiem projektów komunikacyjnych

 

Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak budować strategię komunikacji w zróżnicowanej organizacji i wykorzystać ją do budowania reputacji , wizerunku pracodawcy a także wartości marki , to musisz być obecny na tym wydarzeniu!

To spotkanie  to świetna okazja do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych i sprawdzenia, czy Twoje działania w obszarze komunikacji, zmierzają w dobrym kierunku a co należy zmienić, by iść z duchem czasu.

HOT TOPICS

  • » Reputacja -Jak zbudować i utrzymać
  • » Dialog a Transparentność Komunikacji
  • » Corporate identity – jak dojść do czytelnej i spójnej identyfikacji
  • » Strategie współpracy z mediami
  • » Świadomość prawna w komunikacji
  • » Social Media – przyjaciel ? czy wróg..
  • » Sponsoring jako element strategii komunikacyjnej
  • » CSR jako ludzka twarz biznesu
  • » Zarządzanie komunikacja podczas kryzysu
  • » Zarządzanie komunikatem w zróżnicowanym świecie

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.