SPOTKANIE PRAKTYKÓW

JAK ZARZĄDZAĆ KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ

Digitalizacja, wizualizacja, kryzysy

3 - 4 października 2018 r., Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Grono praktyków, z którymi miałam przyjemność rozmawiać przygotowując dla Państwa program, zwracało uwagę na podejście szefów wielu firm, którzy nie dbają o to, by pracownicy byli informowani o kierunkach strategicznych. Pracownicy czują się jak „trybiki w machinie”, co wpływa na brak zaangażowania. Skutek jest jeden: utrata potencjału, jakim jest uczynienie z pracowników najlepszych ambasadorów firmy. 

Jeżeli nieustająco zadajesz sobie pytania:

〉 Jak zachęcić pracowników do komunikowania?

〉 Jak osiągnąć skuteczne zaangażowanie w organizacji wielopokoleniowej? 

〉 Jak powinna przebiegać komunikacja w zespołach rozproszonych?

〉 Jak zachęcić pracowników do korzystania z nowych narzędzi?

〉 Wolontariat pracowniczy – jaką formułę przyjąć?

〉 Innowacyjne narzędzia i kanały  –  co poza Intranetem i  tablicami ogłoszeń?

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Nationale-Nederlanden, PZU, LOTTE Wedel, Skanska Poland, Carlsberg Polska, Citi Handlowy, GK Iglotex, Philip Morris International, Inter Cars, Getin Noble Bank, Bayer m. in. pogłębisz swoją wiedzę o tym, jak tworzyć odpowiedni wizerunek organizacji oraz dowiesz się, co zrobić, by efektywnie zaangażować pracowników w życie firmy.

 

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

Biorąc udział w wydarzeniu, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm. 

 

 

 

DLA KOGO?

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do: Dyrektorów, Kierowników, Managerów, Specjalistów: działów.: komunikacji, komunikacji wewnętrznej, komunikacji korporacyjnej, PR, HR, projektów komunikacyjnych oraz Employer Branding Managerów.

 

  • Jak pozyskać dobry feedback od pracowników
  • Zarządzanie międzypokoleniowe – jak dostosować komunikat
  • Strategie employer brandingowe
  • Komunikacja z pracownikami offline
  • Transformacja firmy – jak sygnalizować o zmianach
  • Jak komunikować w czasie kryzysu
  • Nowe trendy technologiczne – które media wspierające wybrać
  • Komunikacja wizualna w organizacji

Swoim doświadczeniem podzielą się:

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.