Prelegenci

  • Karolina Barcewicz Communication and Public Affairs Director, East Europe Region Danfoss Poland

    Odpowiada za komunikację i public affairs w 17 krajach Regionu Europy Wschodniej. Nawiguje działania związane z komunikacją do pracowników, media relations, thought leadership oraz spójnością wizerunku marki. Jest członkiem public affairs leadership team wytyczając kierunki pracy globalnych zespołów. Wcześniej pracowała w agencjach PR m.in. dla takich marek jak: Ryanair, Telewizja Nowej Generacji N, 4fun.tv, Kompania Piwowarska, L’Oreal czy Renault.

  • Iwona Burzyńska Dyrektor Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Lafarge Polska

    W Lafarge w Polsce odpowiada za całość komunikacji korporacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej, kanały komunikacji online, działania public affairs oraz działania WSPÓLNIE - Fundacji LafargeHolcim. Z firmą związana jest od lipca 2015 r. Wcześniej pełniła funkcję PR Managera Panasonic Corporation w Polsce i krajach bałtyckich oraz pracowała w międzynarodowych agencjach zintegrowanej komunikacji, m.in. Publicis, Grayling i Fleishman-Hillard. Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologia Ekonomiczna oraz Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego w językach angielskim i rosyjskim. Posiada certyfikaty DMI (Digital Marketing Institute), ukończyła studia MBA LH Discovery Programme na Politechnice Warszawskiej. Pasjonują ją podróże, literatura, film, yoga, tai-chi, ajurweda i psychologia.

  • Maja Gojtowska Founder of Gojtowska.com

    Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger. Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. Entuzjastka i moderatorka metody Design Thinking. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

  • Małgorzata Janikowska Former Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, obecnie Carlsberg Polska Carlsberg Polska

    Posiada ponad 10 lat doświadczenia z zakresu komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i wizerunkowej, w tym budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. Uczestniczyła w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrażeniem strategii z zakresu komunikacji. Do końca 2018 roku odpowiadała za kształtowanie i realizację strategii komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingowej w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując m.in. w międzynarodowej firmie Leroy Merlin Polska.

  • Anna Jarzębowska Kierownik Ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR Żabka Polska

    Od 2015 r. związana ze spółką Żabka Polska. Początkowo jako Kierownik Działu PR, obecnie Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR w Dziale Spraw Korporacyjnych. Odpowiada za komunikację sieci z franczyzobiorcami, współpracownikami i pracownikami oraz rozwój działań CSR spółki. Z handlem detalicznym przygodę zawodową rozpoczęła 8 lat temu w jako manager ds. komunikacji stowarzyszenia ECR Polska. Z komunikacją marketingową, w tym również wewnętrzną, związana jest od początku swojej kariery zawodowej, pracując m.in. w dziale marketingu Starego Browaru w Poznaniu, agencji reklamowej i agencji PR.

  • Aleksandra Leszczyńska Rzecznik Prasowy Grupa AXA w Polsce

    Od 20 lat związana z komunikacją w biznesie i zarządzaniem ryzykiem utraty reputacji. Stała na czele działów komunikacji w HSBC Banku i Grupie AXA w Polsce. Obecnie pełni rolę rzeczniczki prasowej Grupy AXA w Polsce i doradza organizacjom w zakresie komunikacji opartej o empatię i filozofię głębokiej demokracji.

  • Katarzyna Maciejewska Employer Branding Manager Grupa Hotelowa Orbis i Accor Hotels

    Od ponad 10 lat związana z PR i marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i we Włoszech realizując projekty w zakresie komunikacji dla firm m.in. z branży IT i finansowej. Obecnie wspiera dział T&C w Polsce m.in. w zakresie employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Absolwentka prawa i dziennikarstwa oraz podyplomowych studiów w zakresie zarządzania projektami.

  • Ireneusz Mirgos Współzałożyciel WEEKLY.PL

    Od 20 tworzy produkty i usługi cyfrowe dla biznesu. Twórca pionierskiej aplikacji mobile-learningowej wprowadzonej na rynek wspólnie z wydawnictwem Nowa Era. Od 4 lat rozwija WEEKLY.PL – dostarczając narzędzia i usługi dla największych firm telekomunikacyjnych, finansowych i ubezpieczeniowych, m.in.: Orange, PZU, UNIQA, Provident.

  • Marta Miszczuk Radca Prawny, Rzecznik Patentowy Kancelaria Affre & Wspólnicy Sp. K.

    Posiada ponad 12 lat doświadczenia w prawie własności przemysłowej oraz w prawie konkurencji. Doradza w zakresie kształtowania systemów dystrybucji, w tym przedsiębiorcom posiadającym pozycję dominującą. Ocenia działania przedsiębiorców pod kątem praktyk antymonopolowych oraz czynów nieuczciwej konkurencji. Zajmuje się też zagadnieniami na styku prawa ochrony konkurencji i praw własności przemysłowej, tj. ograniczenia dalszej odsprzedaży. Pomaga firmom wdrożyć odpowiednie procedury ochrony danych osobowych. Szkoli i audytuje przedsiębiorców w zakresie nowych obowiązków wprowadzonych przez RODO. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Przemysłowej na Uniwersytecie Warszawskim.

  • Urszula Radzińska Prezes Zarządu Aude Sp. z o.o.

    Jako ekspert opracowuje strategie komunikacyjne dla największych korporacji i z łatwością kreuje rozwiązania contentowe wspierające biznes. Jest założycielem i prezesem agencji komunikacyjnej Aude (http://aude.pl/) oraz Stowarzyszenia Content Marketing Polska, członkiem International Content Marketing Forum. Autorka książki „Pierwszy klient” (http://pierwszyklient.pl/pl/), pomagającej zrozumieć, że pracownik powinien i może stać się ambasadorem firmy.

  • Michał Sikora Kierownik ds. Komunikacji Tesco Polska

    Od ponad 10 lat odpowiedzialny za obszar komunikacji korporacyjnej w Tesco Polska, jednej z czołowych sieci handlowych w kraju. Swoją karierę rozpoczynał od stanowisk związanych z komunikacją wewnętrzną, by następnie zdobywać doświadczenie w komunikacji do mediów i interesariuszy zewnętrznych. Obecnie koordynuje całość działań komunikacyjnych firmy, będąc również jej rzecznikiem prasowym.

  • Małgorzata Stanik Team Leader SSC/BPO Antal

    W Antal odpowiedzialna za zarządzanie zespołem konsultantów dedykowanych rekrutacjom w sektorze SSC/BPO, doradztwo we współpracy z inwestorami i stałymi klientami oraz za prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i wyższego szczebla w obszarach: finanse i księgowość, bankowość, obsługa klienta, wsparcie techniczne, master data, analityka, HR, logistyka oraz zakupy. Pełni również rolę Key Account Managera dla stałych klientów w sektorze SSC/BPO przy projektach rekrutacyjnych. Jest przeszkolona w metodologii Assessment Centre i wywiadu kompetencyjnego. Reprezentując branżę rekrutacyjną, brała udział w różnorodnych wydarzeniach i targach pracy, prowadziła szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz udzielała komentarzy eksperckich na temat rynku współpracując z różnymi mediami. Z wykształcenia psycholog i filolog, certyfikowana coach.

  • Dawid Zielkowski Internal Communication Specialist Mowi Poland

    Od początków pracy zawodowej związany z komunikacją i mediami, najpierw jako dziennikarz wrocławskiej redakcji Gazety Wyborczej, potem jako rzecznik prasowy w instytucjach publicznych. Od czerwca 2015 r. pełni funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej w Grupie Morpol będącej pracodawcą dla ok. 4500 ludzi w Europie i na świecie. Na co dzień Dawid jest odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji wewnętrznej do ok. 4000 pracowników zatrudnionych w polskich spółkach należących do Grupy. Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.