VII Next Generation Consumer Care

Being human in digital era

8-9 listopada 2018, Hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Szanowni Państwo,

          Mam ogromną przyjemność przedstawić program siódmej odsłony konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 8-9 listopada w Warszawie. Dołożyliśmy wszelkich starań, by zaproponować Państwu ciekawe i praktyczne prezentacje, spełniające wymagania rynku, który ulega technologicznej transformacji.

         Hasło przewodnie tegorocznej edycji ‘Being human in digital era’ dość dobrze określa zakres tematów, które znajdziecie Państwo w programie. Z jednej strony poznacie bowiem kulisy projektów robotyzacji w obszarze customer service, a z drugiej będziemy mocno skupiać się na humane experience oraz roli doświadczeń pracowników w kształtowaniu właściwego CX.

        W programie znajdziecie Państwo wystąpienia gości zagranicznych reprezentujących Deutsche Telekom (Niemcy) oraz Volvo Car (Szwecja), jak również wiele wystąpień polskich ekspertów reprezentujących m.in. Alior Bank, Legia Warszawa, Uber, PGE Obrót, BGŻ BNP Paribas TVN, Klub Komediowy, Allegro, Siemens, Black Red White, PZU i inni.

Do zobaczenia w listopadzie! 

Udział w konferencji to:

kulisy najciekawszych projektów robotyzacji i automatyzacji w obszarze customer service

przykłady skutecznych programów employee experience dla pracowników obsługi

customer feedback – praktyczne przykłady włączenia głosu klienta do strategii CX

możliwość wyboru ścieżek B2B/ B2C

 

 

networking

 

 

HOT TOPICS

  • przebiega proces automatyzacji w PGE Obrót
  • Volvo Cars (Szwecja) dostarcza wyjątkowe doświadczenia w salonach sprzedaży
  • połączyć strategię CX/EX, by efektywnie angażować pracowników według Deutsche Telekom
  • wykorzystać kliencki feedback na bazie doświadczeń BGŻ BNP Paribas
  • budować humane experience według Klubu Komediowego
  • przebiega proces robotyzacji w call center Alior Banku
  • Allegro projektuje nowe ścieżki kanałów kontaktu
  • cyfrowa rewolucja zmienia rzeczywistość klubów sportowych – Legia Warszawa
  • Uber wykorzystuje self-service

Prelegenci

 

Po intensywnym merytorycznie pierwszym dniu konferencji, serdecznie zapraszamy na Networking Coctail.

Będzie to doskonała okazja, aby w doborowym towarzystwie i przy lampce wina odświeżyć stare i nawiązać nowe kontakty biznesowe. Nieformalny charakter spotkania sprzyjać będzie również rozmowom kuluarowym. Serdecznie zapraszamy!

 

Next Generation Consumer Care to najważniejsza na rynku konferencja dotycząca obsługi klienta, zarządzania relacjami i customer experience! Celem wydarzenia jest omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze consumer service oraz poszukiwanie możliwe jak najbardziej proklienckich rozwiązań.

Co roku wydarzenie realizowane jest w konwencji praktycy – praktykom, co gwarantuje wysoki poziom merytoryki.

Masz pytania? Napisz do nas!

Jeśli masz pytania napisz do nas!

Program PDF

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.