Prelegenci

  • Jakub Chrzanowski Head of Client Services ING Wholesale Banking

    Odpowiada za to, żeby międzynarodowe korporacje oraz największe polskie przedsiębiorstwa były zadowolone z usług ING. Zarządza zespołami sprzedażowymi, obsługi bieżącej oraz operacyjnymi. Wierzy w przyjazną, prostą i transparentną bankowość dla klientów – opartą na dwóch filarach: ludzie i technologia. Do przekraczania granic biznesowych w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań inspirują go między innymi Nasim Taleb, Simon Sinek, dzieci oraz kenijscy biegacze.


  • Erik Stigmar Senior Manager Retail Experience Volvo Volvo Cars (Szwecja)

    Erik Stigmar studied architecture and was awarded a master's degree at Lunds Tekniska Högskola in Lund, Sweden. He commenced his professional career with a focus on commercial and retail projects. Later he joined General Motors-Saab as a Project Manager. He was promoted to Manager Retail Design and CI at Saab. He ha salso been a member of the Advisory Board at Senab Concept.
    Since 2012 he has been employed as brand architect at Volvo Car Corporation and was promoted to the position of Senior Manager, Retail Experience/CI in 2016. During this time he has developed a number of concepts to suport the development of Volvo cars when it comes to their retail experience.

  • Dr Guido Beier Senior Manager HR Digital&Innovations, Deutsche Telekom (Niemcy) Founder and Managing Director, de3p

    Guido was a steelworker and cook till the collapse of the iron curtain. Since 25 years he is engaged in the field of Customer Experience. He started his career as an Economic Psychologist at Daimlers R&D department.
    After teaching applied Psychology at Universities in Berlin and Leipzig Guido joined the Design Department of Deutsche Telekom.
    During his work as responsible for customer research, Telekom Design won 162 prizes e.g. Good Design Award Chicago, Good Design Award Japan, IF Product Design, IF Communication Design, German Design Award, International Design Award Los Angeles.
    Since October 2017 Guido works in the HR Digital & Innovation team of Deutsche Telekom and drives the employee experience of DT in the digital age.
    Guido published about Experience and Basic Human Needs first time in 2009. He developed the ‘Basic Human Needs System’ as a key to understand the needs which drive human experience.
    In 2016 Guido founded de3p - a company to apply and distribute the Basic Human Needs System.

  • Marlena Skrzydłowska Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów PGE Obrót

    Doświadczenie z zakresu Obsługi Klienta i sprzedaży, zdobywane od 1999 w branży telekomunikacyjnej - firma Polkomtel, bankowej - BRE Bank i energetycznej - PGE Obrót SA.
    Od 2004 specjalizuje się w tematyce Obsługi Klienta aktywnej promocji alternatywnych kanałów kontaktu z Klientem na dynamicznie rozwijającym się rynku. Aktywnie tworzy strategie obsługi i sprzedaży dostosowane do potrzeb i oczekiwań różnorodnych segmentów i wieku Klienta. min - wdrożenie innowacyjnych technik obsługi Klienta w firmie energetycznej PGE Obrót. Wykorzystuje w praktyce zagadnienia z zakresu zarzadzania doświadczeniami Klientów – Custome Exepreince.

  • Kamila Płowiec-Bzducha Koordynator Customer Experience PZU

    Swoją przygodę zawodową zaczęła w Coca-Cola, gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż. Następnie koordynowała projekty rozwojowe i szkoleniowe, np. wdrożenie standardów obsługi Klienta w ogólnopolskiej sieci sprzedaży i call center jednego z 10 największych banków w Polsce. W swojej pracy z sukcesem wykorzystuje innowacyjne narzędzia. W 2014 r., w BNP BGŻ Paribas wdrożyła grywalizację, która przyczyniła się do otrzymania pierwszego miejsca w rankingu Newsweeka w kategorii Bank dla Kowalskiego oraz 4 lokatę (z 18 pozycji rok wcześniej) w kategorii Bankowość internetowa. Od trzech lat związana z PZU, gdzie na co dzień aktywnie współpracuje z biznesem i dba, aby produkty i usługi dostarczane Klientom kreowały pozytywne doświadczenia. Zarządza także inicjatywą upraszczania komunikacji z Klientem – PZU. To proste. Entuzjastka metody design thinking i „myślenia Klientem”.

  • Radosław Leszczak Szef Działu Obsługi Klienta Calypso Fitness

    Od ponad 13 lat związany z branżą fitness. Zdobywał doświadczenia na kluczowych stanowiskach w największych sieciach klubów fitness. Przygotowuje standardy oraz zasady funkcjonowania zespołów, tworzy i wdraża narzędzia oraz procesy kontroli satysfakcji klientów. Ukierunkowany na profesjonalne i dynamiczne działanie. Z Calypso Fitness S.A. związany od 2016 roku.

  • Małgorzata Kamińska Head of Customer Experience oraz Rzecznik Klientów Bank BGŻ BNP Paribas

    Od ponad roku w Banku BGŻ BNP Paribas, obecnie na stanowisku Head of Customer Experience z równoczesną funkcją Rzecznika Klientów Banku, wcześniej kilkanaście lat w Orange Polska. Od wielu lat zajmuje się zarówno szeroko pojętym obszarem zarządzania doświadczeniami Klientów, jak i komunikacją wewnętrzną, systemami motywacyjnymi i certyfikującymi oraz jakością obsługi. Wdrażała z sukcesem projekty satysfakcyjne oraz zapobiegające odejściom Klientów. Ma doświadczenie zarówno w zarządzania jakością pracy call center, jak i serwisantów czy sprzedawców. Tworzy i wdraża strategie rozwoju relacji z Klientami i zarządza badaniami w tym zakresie.
    Certyfikowany Project Manager, absolwent Executive MBA oraz Akademii Psychologii Przywództwa.

  • Filip Krzystanek Menedżer, Analityczne Rozwiązania Biznesowe Predictive Solutions

    Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja badania społeczne i analiza danych. Posiada praktyczne doświadczenie w realizacji badań zachowań konsumenckich wykorzystywanych w celach marketingowych. W Predictive Solutions zajmuje się współpracą z branżą finansową i mediami. Główne obszary to zwiększanie efektywności działań biznesowych za pomocą analizy danych oraz wsparcie sprzedaży przez precyzyjne, analityczne targetowanie kampanii. Pracuje również z agencjami badawczymi i bankami w zakresie kompleksowych rozwiązań do realizacji badań ankietowych, analizy danych i raportowania.

  • Krystian Hatała Członek Zarządu Netwise

    Ekspert strategii biznesowej wspierający klientów Netwise w zakresie optymalizacji procesów i budowania modeli biznesowych. Krystian odpowiada za kreowanie wizji wdrożenia CRM i tworzenie koncepcji aplikacji na bazie dostępnych komponentów Microsoft Dynamics. Krystian pracował dla przedstawicieli sektorów telco, finansowego, farmacji, branży dystrybucyjnej i produkcyjnej. Wcześniej, przed 2014, Krystian pełnił po stronie Klienta rolę właściciela biznesowego w projektach transformacji biznesowej.

  • Jakub Skałbania Główny Konsultant Netwise

    Główny konsultant i założyciel Netwise – najczęściej nagradzanego integratora Microsoft Dynamics w Europie. Od 2004 roku związany z tworzeniem i wdrożeniami systemów CRM. Ekspert strategii i systemów CRM, autor kompendiów wiedzy z zakresu CRM wydanych w USA, m.in. „The CRM Field Guide”. W roli Architekta Biznesowego ma na koncie ponad 40 wdrożeń CRM / xRM na rynku enterprise oraz średnich przedsiębiorstw.

  • Adam Wadim Piotrowicz Dyrektor ds. Digital Legia Warszawa

    W Legii Warszawa odpowiada za wdrażanie strategii digital, produktów cyfrowych i narzędzi do zarządzania komunikacją z fanami. Bada potrzeby kibiców i na tej podstawie projektuje usługi. Wcześniej pracował w Iconaris, firmie wspierającej inwestorów, gdzie zajmował się poszukiwaniem i budowaniem modeli biznesowych dla usług cyfrowych, a także pełnił funkcję szefa działu UX w TVN Digital. Doświadczenie zbierał również w sieciowych agencjach marketingowych Wunderman i Young&Rubicam oraz jako Online Marketing Manager w bwin.com.


  • Maciej Buś Moderator Klientomania / Fundacja Customer Fixe

    Od ponad 20 lat szuka świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzieli się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.
    Specjalizuje się w budowie strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Twórca idei Customer Fixe i fundacji Customer Fixe wpierającej rozwój firm w zakresie efektywnej komunikacji z klientami. Spritus movens polskiego sektora contakt center. Twórca i prezes Polskiego Forum Call Center. Inicjator kluczowych inicjatyw dla rozwoju profesjonalizacji usług komunikacji marek z klientami. Za swoją działalność na tym polu wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award. Autor artykułów eksperckich, komentator rzeczywistości branżowej, prowadzi blog i podcast www.klientomania.pl.

  • Wojciech Feliś Channels Development Manager Allegro

    Przez 12 lat związany z branżą reklamową jako account manager i account director pracując dla takich marek jak Orange, Samsung, Volvo, Intel czy Lipton Ice Tea. Realizował nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach projekty na styku reklamy, technologii i customer experience. Od prawie roku w Allegro jako Channels Development Manager, gdzie jest odpowiedzialny za doświadczenie Klienta i Partnera w obszarze online, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów social media. Szuka nowych form kontaktu z klientem w myśl idei: to marka wychodzi do klienta, a nie klient do marki. Prywatnie absolwent filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim i pasjonat podróży z plecakiem.

  • Piotr Pawłowski Head of Operations/SSC Siemens

    Absolwent Canadian Executive MBA (SGH/ University of Quebec at Montreal UQAM), Podyplomowego Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SGH) oraz Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Od 12 lat związany z koncernem Siemens, w którym pracował w różnych obszarach funkcyjnych i realizował projekty m.in. z zakresu IT, HR, Logistyki. Od 5 lat zaangażowany w budowę i zarządzanie wielofunkcyjnym Centrum Usług Wspólnych w Siemens. Główny potencjał wzrostu Centrum jest realizowany w oparciu o centralizację procesów logistycznych, obsługi klienta i innych typu back office w Europie i jest to obecnie jeden z projektów referencyjnych o tej specyfice i skali w koncernie.

  • Paweł Jarecki Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją Klientów i Obsługi Posprzedażowej Black Red White

    Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta www.fido.pl dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego www.nbportal.pl. Menadżer projektów poprawy jakości obsługi w PKO TFI. W latach 2012-2014 zarządzał projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. Od lipca 2014 Dyrektor Wykonawczy PKP Intercity zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Z Black Red White związany od maja 2016 roku.


  • Katarzyna Plewa Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta PZU

    Zaczynała od bankowości, gdzie zdobyła wieloletnie doświadczenie w obszarze customer service i zarządzania procesowego. Z sukcesem realizowała projekty optymalizujące procesy klienckie z zastosowaniem metodyki Lean i Six Sigma.
    Z PZU związana od 5lat, gdzie zajmuje się rozwojem obszaru Customer Experience Management. Swoje działania koncentruje na wypracowywaniu inicjatyw proklienckich, ukierunkowanych na stałą poprawę doświadczeń Klienta we wszystkich punktach styku z PZU. Prowadzi projekt upraszczania komunikacji z Klientem - PZU.To proste.
    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Bankowość.







  • Bartosz Jurkowski improwizator oraz Customer Experience Manager Klub Komediowy

    Wcześniej pracował w agencji Uselab oraz w Deloitte Digital, gdzie był Senior Consultant’em. Zostawił korporacyjne życie i poświęcił się improwizacji teatralnej, której uczył się w warszawskiej Szkole Impro oraz w teatrach Second City oraz Annoyance Theatre w Chicago oraz w iO West w Los Angeles. Teraz Bartek łączy swoje doświadczenie korporacyjne ze scenicznym – improwizuje w duecie Improv Brothers oraz w projektach Klubu Komediowego, jak również prowadzi warsztaty improv dla firm. Gdyby mógł wprowadziłby komedię i improwizację jako jeden z podstawowych przedmiotów w procesie edukacji.

  • Emil Duch Menedżer ds. Wdrożeń Projektów i Optymalizacji Alior Bank

    Project Manager w Alior Bank S.A. Od 8 lat związany z wdrożeniami projektów informatycznych w sektorze finansowym m.in.
    w Raiffeisen Bank, Getin Bank oraz PZU. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów z obszarów Transactional&
    Treasury, Legal, Data Validation&Reconciliation. Posiada również doświadczenie w kontroli jakościowej obsługi klienta
    oraz przygotowaniu i przeprowadzaniu badań Mystery Shopper. W Alior Bank od 2 lat zajmuje się wdrażaniem i rozwijaniem
    Wirtualnego Doradcy oraz AI.

  • Tomasz Rakowski Dyrektor Zarządzający CXstream

    Od 13 lat bada świat relacji klienta z marką: najpierw w największych firmach badawczych, a obecnie w specjalistycznej agencji CXstream. Zawodowo zafascynowany faktem, jak wiele można osiągnąć, wprowadzając drobne i proste zmiany w organizacji.
    Prywatnie: szczęśliwy ojciec i mąż, fan polskiego hip-hopu, książek historycznych oraz Catana, niespełniony piwowar i saksofonista (za co gorąco przeprasza sąsiadów!)