Next Generation Consumer Care

     

Przed nami szósta edycja wydarzenia Next Generation Consumer Care, która w przeciągu ostatnich lat zgromadziła szerokie grono ekspertów odpowiedzialnych za budowanie satysfakcji klienta.

Next Generation Consumer Care to najważniejsza na rynku konferencja dotycząca obsługi klienta, zarządzania relacjami i customer experience! Celem wydarzenia jest omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze consumer service oraz poszukiwanie możliwe jak najbardziej proklienckich rozwiązań.

Co roku wydarzenie realizowane jest w konwencji praktycy – praktykom, co gwarantuje wysoki poziom merytoryki.

W programie ubiegłorocznej konferencji znalazły się case studies firm: Samsung Turkey, Happy Socks, BMW Group Czech Republic, mBank, UPC, ING Bank Śląski, Ikea, Volkswagen Group, DHL, G2A, Akzo Nobel Decorative Paints, PZUoraz Poczta Polska Usługi Cyfrowe Envelo i inni.

 

 

Zapraszamy do współpracy przy kolejnej edycji planowanej jesienią 2017 r. Jeśli chcą Państwo przesłać sugestie, propozycje tematów lub są zainteresowani prelekcją  czy współpracą partnerską, to zachęcamy do kontaktu.

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania napisz do nas!