Konferencja

II Process & Operation Excellence Summit

Zarządzanie procesami w dobie robotyki i automatyzacji

28-29 listopada 2017 r., Hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

 

 

Czasy robotyki i automatyzacji nastały. Nurtują Cię pytania o to jak umiejętnie i efektywnie zarządzać procesami w dobie zmian i ciągłej walki o satysfakcję klienta? Według praktyków, większość pracowników będzie wykorzystywała technologie automatycznego wsparcia zarówno w realizacji codziennych obowiązków, jak i w podejmowaniu decyzji. 

 

 

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób doskonałość osiągają najlepsi na europejskim
rynku? To dzięki nim poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak wykorzystać najnowszą technologię do optymalizacji procesów?
  • Jakich kluczowych kompetencji szukamy wśród pracowników w zautomatyzowanych procesach?
  • Jak wybrać najlepszą metodę dla efektywnego zarządzania procesami?
  • Jak realnie automatyzacja wpływa na koszty i zatrudnienie?
  • W jaki sposób oceniać postępy w transformacji operacyjnej?
  • Jakie KPI dobrać, aby osiągnąć realizację celów operacyjnych?
  • Jak skutecznie i trwale wdrożyć strategię Kaizen?
  • Kim jest lider w ciągłym doskonaleniu i jaka jest jego rola?

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Barclaycard, Heineken Global Shared Services, Crédit Agricole CIB, Worley Parsons, Prysmian Group, CBRE Corporate Outsourcing, Grupa Onet-RAS Polska, KMD Poland, Geoban, Lear Corporation Polska, Grupa Allianz Polska, Lundbeck, Bank Millennium, DSV ISSC

DOWIESZ SIĘ jakie czynniki uwzględnić, by uzyskać przewagę nad konkurencją

POZNASZ narzędzia i rozwiązania odgrywające istotną rolę we wsparciu modeli zarządzania organizacjami

POZYSKASZ wiedzę inspirującą do działania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań ʻexcellenceʼ

Nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą oraz bogatym i wieloletnim doświadczeniem w zakresie efektywności w obszarze zarządzania procesami operacyjnymi.

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli różnych branż odpowiedzialnych za zarządzanie procesami operacyjnymi, liniami biznesowymi, przede wszystkim dyrektorów i kierowników ds.: operacyjnych, zarządzania procesami, process improvement, continuous improvement/ciągłego doskonalenia, business excellence, lean, analizy danych… i innych zainteresowanych osiąganiem doskonałości w zarządzaniu procesami i operacjami.

  • Robotic Process Automation
  • Agile approach w skutecznym zarządzaniu zmianą
  • Business Transformation – jak sprostać dynamicznym wymogom rynkowym?
  • Lean Six Sigma – czy to dobry kierunek?
  • Visual Performance Management
  • KPI, czyli jak zwiększyć osiągalność celów operacyjnych
  • Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia organizacji
  • Mapowanie Strumienia Wartości (VSM)

Relacja 2016

Rewolucja przemysłowa doprowadziła do poprawy procesów, agile&lean bazując na współpracy i wykorzystaniu technologii skupiały się na doskonałości operacyjnej. W chwili obecnej obserwujemy zwrot w kierunku rewolucji stymulującej wydajność procesów i operacji. Jak ją osiągnąć? O tym dyskutowana podczas 2 dniowej konferencji Process&Operation Excellence Summit, która odbyła się w dniach 16-17 listopada w hotelu Airport Warszawie.

Premierowa edycja konferencji stanowiła unikalny przegląd najlepszych praktyk w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w przedsiębiorstwie, a także stymulowania i nadzorowania zmian. 

Program konferencji

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

  • Zapraszam do kontaktu!