VI SPOTKANIE PRAKTYKÓW

PRICING MANAGEMENT

Optymalizuj ceny – zwiększaj zyski

 

19 -20 września 2018 r., Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Jak elastycznie dopasowywać cenę produktu do zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego?

Jak wygenerować większą sprzedaż? Jak badać świadomość cenową konsumenta?

Jak planować długofalowo mechanizmy promocyjne, by nie wpływać negatywnie na postrzeganie wartości marki?

Jak budować strategię cenową w kanale e-commerce?

Jak wyróżnić produkt na półce?

Nieustająco zadajesz sobie pytania krążące wokół zarządzania ceną i jej optymalizacji. Chcesz znać zachowania konsumentów i korzystać z najlepszych narzędzi wspierających Twoją pracę. Dzisiejszy, coraz bardziej świadomy konsument nie ułatwia Ci zadania. Co zrobić, by konkurencja nie deptała Ci po piętach.

Dzięki analizie case studies uznanych na rynkach firm, takich jak: Kompania Piwowarska, AVIKO, Nielsen, Mary Kay Cosmetics, Satoria Group, Nutricia Advanced Medical Nutrition, Netious.com, Duracell Poland, Schneider Electric, PBS Connect Polska, Polskie ePłatności , Affre i Wspólnicy Sp. K. , pogłębisz swoją wiedzę o tym, w jaki sposób wykorzystać i wdrożyć nowe, oparte na kliencie ceny i opcje optymalizacji przychodów, zachowując tym samym swój udział w rynku i rentowność.

 

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

Dzięki temu będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm. Nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą oraz bogatym i wieloletnim doświadczeniem w zakresie kreowania i zarządzania strategią cenową.

 

 

DLA KOGO?

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się polityką cenową, tworzące strategię cenową, zarządzające przychodami, upustami i rabatami. W szczególności pracowników działów sprzedaży, finansów, controllingu, marketingu, area pricing.

 

  • Elastyczność cenowa – jak ją wyznaczać
  • Zarządzanie ceną w różnych kanałach dystrybucji
  • Data mining/Cloud computing/Big data – narzędzia do kształtowania skutecznej polityki cenowej
  • Ceny rekomendowane Cenowa i jakościowa analiza konkurencji
  • Cena vs wolumen – a gdzie w tym wszystkim marża

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.