Dlaczego warto

automatyzować?

Zdaniem
uczestników
zeszłorocznej
konferencji:

 

 

 

 

{

 

  • ‘RPA pozwala wykonać więcej przy mniejszych zasobach i przy podwyższeniu standardu obsługi klienta’.
  • ‘Korzyści w liczbach: Efektywność = 40-80% redukcji kosztów, >50% redukcji czasu procesowania’.
  • ‘RPA to uniwersalne rozwiązanie na procesy wykonywane na komputerze’.
  • ‘Firma produkcyjna może się skupić na swoim głównym biznesie, a nie na odbieraniu maili i obsłudze procesów komputerowych’.

Nie będzie to po prostu kolejna konferencja o doskonaleniu procesów. Będzie to podróż po najciekawszych case – studies, które zainspirują Państwa do wprowadzania zmian, pomysłów…. do działania!

Zainspirują Cię do działania:

Marcin Zieliński
Continuous Improvement Manager
Euroclear Bank

Joanna Durzyńska
Head of Operational Excellence
DB Schenker

Oktawiusz Kacza

Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji

Bank BGŻ BNP Paribas

Marcin Szota
Business Excellence Leader
Huhtamaki Foodservice Poland

Bartosz Kolasa
Dyrektor Departamentu Strategii i Rozwoju
AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.

 

Luiza Janota-Głuchowska
Dyrektor Biura Operacyjnej Obsługi Szkód
AXA Ubezpieczenia TUiR SA

Mariusz Drużyński
Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu
Gino Rossi S.A.

Piotr Sędziak

Dyrektor ds. Operacyjnych / Prokurent

 

Anna Morawska

Service Delivery Manager

Capgemini Polska

Paweł Kokorczak

Manager ds. Optymalizacji Procesów

AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.

 

Ewelina Stanisz
Change Manager
Amer Sports Financial Shared Service

Bartosz Kochanowski

Head of Robotic Competence Center

Rhenus Data Office Polska

 

oraz goście specjalni z zagranicy: 

Martin Ruane

Programme Director

ENGIE

Marie-Hélène Morvan

Director, Transversal Change Agent,

Air France

Bogdan Deris

Efficiency Manager

Raiffeisen Bank International

Poznasz CASE STUDIES i sprawdzone rozwiązania: 

» ENGIE’s multi-award winning RPA service ENGIE

» Change Management - One by one Raiffeisen Bank International

» Kultura ciągłego doskonalenia procesów - 10 lat po leanowej transformacji Euroclear

» Continuous Improvement, czyli niekończąca się droga do osiągnięcia doskonałości operacyjnej   DB Schenker 

» Agile approach to effective change management  Air France

» Change Management w organizacji – od czego zacząć? Huhtamaki

» Ludzie i wiedza jako kluczowe element sprawnego funkcjonowania organizacji –  Knowledge Management Gino Rossi

» Skills of the future, czyli dokąd zmierza biznes i jakich kompetencji będzie potrzebował Bank BGŻ BNP Paribas 

» Alternatywne podejścia do automatyzacji kontra innowacyjne narzędzia RPA Amer Sports Financial Shared Service

» Jak wykorzystywać najnowocześniejszą technologię do optymalizacji procesów – przykłady wdrożeń z różnych gałęzi gospodarki, ograniczenia i wyzwania. ABC DATA

» Liczby, dane, fakty vs opinie, wyobrażenia, „wiem wszystko” – case studies metodyki DMAIC w procesach usługowych AXA Ubezpieczenia TUiR S.A.

» Operation Excellence w celach strategicznych organizacji Capgemini Polska 

Sprawdź pełną AGENDĘ wydarzenia!

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

Skorzystasz z nowości w formule :

Tematyczne sesje równoległe dla PRODUKCJI I USŁUG

Formuła praktycy - praktykom

Strefa Networkingu wspierana przez aplikację konferencyjną

W tym roku wspierają nas:

  • Srebrny Partner

  • Partner Projektowy Robotic Process Automation

  • Partnerzy Technologiczni Robotic Process Automation

  • Partnerzy

A w zeszłym roku było tak:

Druga edycja Process & Operation Excellence Summit zgromadziła około 100 przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za zarządzanie procesami operacyjnymi. Celem wydarzenia było omówienie najlepszych praktyk w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w obszarze robotyki i automatyzacji. Konferencja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.

Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej? 

Zostaw nam swój adres mailowy, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

A jeśli już wiesz, że warto - nie czekaj!