Prelegenci

  • Krzysztof Bitel Dyr. Inwestycji logistycznej Logistyka / IT / QC Gino Rossi

    Absolwent Informatyki na Politechnice Gdańskiej. Doświadczony manager z 15 letnim doświadczeniem wyspecjalizowany w restrukturyzacji obszarów logistyki w organizacjach. Swoje umiejętności doskonalił na styku IT i logistyki. Obecnie zarządza obszarem IT QC oraz kieruje projektem wdrożenia nowej logistyki w Gino Rossi, poprzednio związany z Sostmeier Automotive GMBH oraz Wincanton.

  • Dariusz Dąbrowski CEO Ilabo

    Karierę zawodową rozpoczął w Bonair SA od stanowiska Software Developer, następnie kolejno Senior Software Engineer, Senior Project Manager. Od 2010 roku w ILABO, gdzie jako CEO odpowiada za zarządzanie spółką w obszarze Business Development, rozwija portfolio produktów i otwiera nowe obszary dla produktów software’owych dla produkcji.

  • Sławomir Garwacki Dyrektor Operacyjny Wagon Service Ostróda

    Doświadczony manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarach Zarządzaniem Łańcuchem Dostaw & Operacji. Pełniący funkcję Dyrektora Zarządzającego w Danfoss Poland jak również Dyrektora Operacyjnego w Wagon Service Ostróda (spółka zależna od GATX Corp.). Posiadający doświadczenie we wdrażaniu zmian organizacyjnych jak również optymalizujących procesy produkcyjne związane ze strategia szczupłego wytwarzania.

  • Dariusz Gebarowski Plant Manager Kongsberg Automotive Polska

    Jestem doświadczonym, doświadczonym i aktywnym kierownikiem operacyjnym i inżynierem mechanikiem o długiej historii, od ponad 20 lat pracującym w przemyśle motoryzacyjnym i CNC. Specjalizuję się w projektowaniu, kontroli jakości, inżynierii mechanicznej, planowaniu produkcji, zarządzaniu produkcją, kontroli budżetowej i strategiach ciągłego doskonalenia. Jestem wykształcony na poziomie mistrzów po ukończeniu studiów magisterskich z zakresu technologii włókien światłowodowych, a przez ostatnie 20 lat doskonaliłem swoje umiejętności przywódcze i zarządzania projektami poprzez efektywne prowadzenie, szkolenie i mentoring pracowników w zakładzie / miejscu.
    Posiadam silną wiedzę techniczną i potrafię identyfikować i wdrażać strategie i programy w celu spełnienia celów klienta i celów operacyjnych. Jestem aktywnym i innowacyjnym liderem zespołu z praktycznym podejściem do osiągania wyników i udowodnionym sukcesem w realizacji celów firmy. Ponadto mam silne doświadczenie w realizacji celów biznesowych, wdrażaniu systemów jakości produktów, monitorowaniu wydajności i zarządzaniu kosztami. Jestem analityczny i logiczny, z udowodnionym sukcesem w zrozumieniu wymagań klienta i przepisów branżowych. Jestem pasjonatem dostarczania najwyższych standardów obsługi klienta i odniosłem sukces w maksymalizacji wydajności, zwiększaniu wydajności i redukcji kosztów.

  • Łukasz Grabowski Dyrektor Zarządzający Indykpol

    Absolwent Technologii Żywności w Szczecinie. Od 15 lat pracuje w branży spożywczej - przetwórstwo mięsa. W branży mięsnej zaczynał tuż po skończeniu studiów. Przeszedł praktycznie wszystkie etapy pracy na produkcji, rozpoczynając od specjalisty ds. jakości poprzez Mistrza Rozbioru WP, Technologa, Głównego, Kierownika Produkcji, Dyrektora Produkcji aż po stanowisko Dyrektora Zakładu. W latach 2002 – 2012 pracował w Animex zakłady w Szczecinie na różnych stanowiskach od specjalisty ds. jakości, aż po Kierownika Produkcji Przetwórczej. Od 12.2012 kierował dużym konfekcjonowaniem w jednym z zakładów skandynawskiego koncernu HKSCAN w Świnoujściu. Od 2013 roku zajmował się także częściowo planowaniem produkcji. W roku 2015 został Szefem całej produkcji oraz Magazynów w Świnoujściu dodatkowo członkiem 4 osobowego zarządu HKScan w Świnoujściu. Od lipca 2016 roku dołączył do zespołu Indykpolu jako zastępca Dyrektora Zarządzającego ds. Produkcji. Od maja 2017 roku jest Dyrektorem Zarządzającym zakładu w Świebodzinie.

  • Dariusz Jurkiewicz Dyrektor Produkcji Fibro

    Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziału Mechanicznego, już w czasie studiów ukierunkowany na rozwój procesów produkcyjnych. W latach 2012-2016 ukończył dwa prestiżowe programy Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Executive DBA na Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
    Pasjonat teorii ciągłego doskonalenia. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w firmach produkcyjnych krajowych i międzynarodowych. Dzięki doświadczeniom zdobytym w branży Automotive i Aerospace potrafi skutecznie diagnozować problemy i definiować optymalne metody do ich rozwiązania. W ciągu swojej kariery pracował dla firm: JELCZ Samochody Ciężarowe, GKN Driveline, Honeywell, Neapco Europe. Obecnie pracuje dla firmy Fibro Poland na stanowisku Menadżera Operacyjnego. Posiada certyfikat audytora ISO-TS 16949. W 2016 ukończył prestiżowy program “The Lean Experience” – Lean Learning Center w Troy (USA). Od roku 2011 kieruje multi-dyscyplinarnymi zespołami oraz odpowiada za działania doskonalące w obszarach operacyjnych. Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu procesów produkcyjnych opartych na filozofii Lean. Organizator licznych szkoleń (VSM, Quick ChangeOver, 5S, Kaizen, Kanban, TPM, Wizualne Zarządzanie, Problem Solving – A3, narzędzia jakościowe, itp.) dedykowanych do różnych poziomów organizacji zaczynając od operatorów a kończąc na najwyższym kierownictwie. W codziennych działaniach skrupulatnie planuje nawet najmniejsze szczegóły a działania „ad-hoc” praktykuje tylko i wyłącznie w sytuacjach kryzysowych.
    Ma w swoim dorobku sukcesy w dziedzinie Lean Management (głównie w branży motoryzacyjnej) – redukcja poziomu braków produkcyjnych z 3,6% do 0,4%, zwiększenie produktywności o 14%, poprawa poziomu zdolności operacyjnej OEE z 68% do 79%, redukcja pracy w toku (WIP) poprzez wprowadzenie metody „One Piece Flow”, wdrożenia systemów Pull oraz redukcja czasów przezbrojeń wyposażenia.

  • Michał Piotr Komorowski Focused Improvement/Reliability Engineer Nestlé Purina Petcare Europe



  • Mariusz Kozera Production Director Kimball Electronics Poland

    Mariusz Kozera sprawuje funkcję Dyrektora Produkcji w firmie Kimball Electronics Poland.
    Firma zajmuje się produkcją podzespołów elektronicznych na zlecenie dla branży Automotive, Medical, Safty oraz Industrial. W skład jego głównych obowiązków wchodzi zarządzanie produkcją oraz utrzymaniem maszyn, ze szczególnym naciskiem na implementacje w obszarze produkcji narządzi Lean Management. Z firmą jest związany od 2013 roku. Wcześniej Kierownik Działu Produkcji w Philips Lighting Electronics oraz Online Departament Manager w Europejskim Centrum Dystrybucji H&M. Mariusz Kozera jest absolwentem Politechniki Poznańskiej ze specjalnością elektroniki przemysłowej i informatyki w procesach biznesowych oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu z psychologii zarządzania, controllingu oraz inwestycji kapitałowych. Ukończył MBA na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu . Certyfikowany Coach International Coaching Community.

  • Tomasz Kuźniarski Dyrektor Produkcji Gino Rossi

    Doświadczony leader w błyskawicznej transformacji obszarów produkcyjnych oraz okołoprodukcyjnych, poparty wymiernymi wynikami w zakresie, jakości, produktywności i kosztów. Wykorzystywane metody Lean, integrują rozwój i coaching pracowniczy wraz z wdrażaniem innowacyjnych technologii. Absolwent Politechniki Gdańskiej, wydział Chemiczny. Od 2012 roku Black Belt Lean 6sigma certyfikowany przez, Air Academy Associates z siedzibą w Colorado. Przez ponad 10 lat związany z zarządzeniem produkcją, w firmach z branży elektronicznej, będących liderami rynku (Gemalto, Kimaball Electronics Poland). Obecnie dyrektor produkcji Gino Rossi.

  • Szymon Piróg Dyrektor Sprzedaży ANT

    Absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria. Od ponad 7 lat związany z branżą produkcyjną. Manager odpowiedzialny za budowanie oraz realizację koncepcji Industry 4.0. Doświadczenie zebrane w kilkudziesięciu projektach dla dużych firm w branży Automotive, FMCG oraz farmacji pozwalają na identyfikację problemów i potrzeb na produkcji oraz skuteczną implementację rozwiązań podnoszących efektywność i wydajność produkcji.
    Od 2017 roku w ANT odpowiedzialny za Business Development i rozwój sprzedaży w Polsce i za granicą.

  • Michał Sierzpowski IWS Manager British American Tobacco Polska S.A.

    Magister inżynier, absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Mechatroniki, student Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów technicznych oraz w zarządzaniu produkcją FMCG. Menadżer i Servant Leader, inżynier automatyki i praktyk miękkiego zarządzani, strateg i pasjonat mechaniki kwantowej. Doświadczenie zawodowe rozwijane w 2 dwóch globalnych korporacjach (P&G i BAT), obecnie jako OSMD w fabryce w Augustowie. Section Head departamentów Zarządzania Zmianą, IWS/TPM, Lean oraz Learning&Development. Regionalny lider filaru Focus Improvement. Project Manager i autor programu rozwoju kompetencji technicznych dla regionu Western Europe BAT.

  • Przemysław Stąsiek Kierownik Działu Doskonalenia Procesów Produkcyjnych Grupa Integer.pl

    Od 6 lat związany z Integer.pl i projektem Paczkomatów, gdzie zajmuje się optymalizacją procesów produkcyjnych, poszukiwaniem nowych rozwiązań funkcjonalnych dla produktu oraz nadzorem nad procesem doboru i zakupu komponentów. Wcześniej zawodowo związany z Lajkonik Snacks oraz Jeronimo Martins.

  • Jarosław Unzeitig Dyrektor Działu Sprzedaży StatSoft Polska

    Manager z wieloletnim doświadczeniem w obszarze rozwiązań IT dla firm przemysłowych. Obecnie pracuje w StatSoft Polska, gdzie kieruje zespołem dostarczającym rozwiązania informatyczne służące m.in. optymalizacji procesów, szeroko rozumianej predykcji oraz automatyzacji badań i analiz. Angażuje się również w projekty analityczne związane z analizą danych produkcyjnych między innymi pod kątem predictive maintenance, modelowania procesów, badania korelacji czynników wpływających na procesy itp.

  • Radosław Walasik Smart Factory Logistics Manager Bossard Poland

    Szef działu logistyki, ekspert firmy Bossard w obszarze systemów i rozwiązań Smart Factory Logistics. Specjalizuje się w optymalizacji łańcucha dostaw. Koordynuje poszczególne etapy wdrażania projektów logistycznych, począwszy od konsultingu, poprzez projekt systemu, jego implementację aż do bieżącej obsługi i bezpośredniego wsparcia klientów. W przeszłości odpowiedzialny między innymi za gospodarkę magazynową oraz kontrolę jakości. Prywatnie pasjonat fotografii i jak sam o sobie mówi „niepoprawny realista”.

  • Kamila Wasilewska Regionalny Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska Coca-Cola

    Z Coca-Cola związana od 2013 roku. Od początku kariery związana z zakładem produkcyjnym w Tyliczu, w latach 2015-2017 jako Technik ds. Zapewnienia Jakości. Na obecnym stanowisku od września 2017. Absolwentka studiów podyplomowych Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.

  • Marek Wzorek Ekspert od turkusowych organizacji | Executive i biznes coach | Mentor i trener | Wykładowca ecoCoach

    Absolwent Politechniki Rzeszowskiej, studiów MBA i podyplomowych studiów „Coaching w organizacji” na Uniwersytecie Warszawskim. Ma duże doświadczenie w rozwijaniu zespołów sprzedażowych i firm w Polsce, Europie, Rosji oraz Azji. Prezes zarządu igus Sp. z o.o. i business coach pomagający managerom oraz firmom w Polsce i na świecie rosnąć. Zwolennik i propagator turkusowych organizacji. Praktyk standardów wykorzystywanych w organizacjach turkusowych, jak pionierski model organizacyjny “system solarny” i inne. Praktyk LEAN, metody LEAN Startup oraz zwinnego zarządzania. Jako executive i business coach pracuje z zarządami, managerami i całymi zespołami rozwijając ich kompetencje komunikacji, innowacyjności, zarządzania i przywództwa, skupiając się na indywidualnych potrzebach firmy, zespołu lub osoby. Jako turkus coach wspiera i rozwija liderów oraz zespoły na drodze do turkusowej przemiany.

  • Jarosław Zarychta Business Development Director Microsoft Polska

    Ekspert i pasjonat nowoczesnych technologii ICT mających zastosowanie w przemyśle, energetyce i produkcji. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał jako programista 15 lat temu tworząc aplikacje dla sektora finansowego, następnie samorządowego i telekomunikacyjnego. W kolejnych latach uczestniczył w licznych projektach informatycznych dla branży energetycznej, w tym modernizacji i rozwoju Systemu Informatycznego Rynku Energii. Od 7 lat zajmuje się rozwojem biznesu w największych spółkach IT oferujących swoje produkty i usługi do segmentu Enterprise w Polsce i w Europie. Autor wielu koncepcji produktowych, modeli biznesowych i publikacji prasowych. W firmie Microsoft pełni rolę Dyrektora Rozwoju Rynku i jest odpowiedzialny za rozwój oferty firm partnerskich dla branży przemysłowej, produkcyjnej i energetycznej w obszarze rozwiązań dostępnych w chmurze Microsoft AZURE. Menedżer i ekspert IT z wykształcenia. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany Project Manager. Prywatnie motocyklista i pasjonat sportów wodnych. Płetwonurek w stopniu Ratownika, sternik jachtowy i motorowodny.

  • Piotr Zalfresso-Jundziłło Software Developer ANEGIS

    Programista z zawodu i pasji. Absolwent informatyki na Politechnice Wrocławskiej. Swój pierwszy, zdalnie sterowany pojazd zbudował w oparciu o Raspberry PI. W ANEGIS od kilku lat jest członkiem zespołu R&D – opracowuje innowacyjne rozwiązania, które wykorzystują technologie m.in. Internetu rzeczy, uczenia maszynowego i ‘big data’. Tworzy moduły i aplikacje na urządzenia IoT, a także wspiera zespół deweloperów w analizie danych dostarczanych przez te urządzenia. Aktywnie uczestniczy w wymianie doświadczeń między specjalistami IoT z całego kraju. W ramach Akademii hub:raum w Krakowie zaprezentował prototyp inteligentnego urządzenia dla przemysłu, wykorzystującego strumieniową analizę danych platformy Microsoft Azure. Prywatnie – miłośnik żeglarstwa.