Zgłoś udział

Reklamacje w transporcie

5-6 lutego, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Uszkodzenia podczas przewozu, nieprawidłowy załadunek, wypadki na drodze – to tylko niektóre z przyczyn reklamacji występujących w procesie transportowym.

Spotkanie Praktyków

Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę?
Jak prawidłowo przygotować formularz szkody?
Jak minimalizować negatywne skutki zdarzenia?

Natomiast reklamacje ładunków wymagających kontrolowanej temperatury rządzą są swoimi prawami.
Co wpływa na przebieg transportu tego rodzaju ładunków?
Jakiego rodzaju specyficzne ryzyka występują?
Jak skutecznie zabezpieczyć swoje roszczenia i jaki sposób je należycie udokumentować?

Na te i inne pytania związane z dobrymi praktykami w procesie reklamacyjnym odpowiedzą Państwu eksperci-praktycy podczas naszych dwudniowych warsztatów.

Dowiedz się jak efektywnie zarządzać procesem reklamacyjnym!

Formuła Praktycy – Praktykom

W związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm.

Dla kogo?

Wydarzenie kierowane jest do wszystkich osób związanych z transportem, spedycją i logistyką.

W programie m.in.:

Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń

Podmioty uprawnione do reklamacji

Zasady ustalania należnego odszkodowania

Reklamacje w łańcuchu chłodniczym

Czynniki ryzyka

Dokumentowanie roszczeń

Case studies

Adam Opatowicz
Biuro Ekspertyz Opatowicz&Waker Co.
Dyrektor Zarządzający
Marek Izraelski
Opatowicz & Waker Co.
Claims Officer

Broszura do pobrania

Agenda

Zapraszamy do udziału

Przejdź
Marta Pawlikowska
Project Director
kom. +48 880 124 108
Robert Szpindler
Business Development Manager
kom. +48 519 407 698