Sprawdź jak było podczas ostatniej edycji:

 

 

Sieci neuronowe, text mining oraz data science  to słowa-klucze tegorocznej, szóstej już edycji Polish Business Analytics Summit, który odbył się w dniach 20-21 marca w warszawskim hotelu Airport Okęcie. Podczas dwudniowego kongresu ponad 150 uczestników, reprezentujących czołowe firmy z polskiego rynku miało okazję wysłuchać blisko 25 unikalnych wystąpień gości zarówno z kraju, jak i z zagranicy.

Szósta edycja kongresu stanowiła solidny przegląd najnowszych rozwiązań w zakresie analityki biznesowej. Partnerami konferencji były następujące firmy: Predictive Solutions, StatSoft Polska, Codec Polska, MicroStrategy Poland, Publicis Media Polska, MASS Analytics.

Wśród gości specjalnych tegorocznej edycji mieliśmy okazję wysłuchać aż 5 wystąpień: Toma Ewinga z brytyjskiego Ministerstwa Transportu, Rity Geraldes Simoes z Boeringer Ingelheim, Uri Gorana z Yahoo, Daniela Molnara z Zafron (Grupa Zalando) oraz Andreasa Galatoulasa z Axa Insurance.

Natomiast wśród prelegentów z polskiego rynku występowali przedstawiciele firm: General Electric, Raben Group, Nutricia, Grupa Interia, Bank Pekao, Hello Fresh, Jones Lang Lasalle, Samsung, Grupa Agora, Bank Zachodni WBK i inni.

Najlepiej ocenione wystąpienie poprowadził Vladimir Alekseichenko z General Electric, który wprowadził uczestników w tajniki deep learningu i sztucznej inteligencji. Kolejne najlepiej przyjęte prelekcje należy do Bartłomieja Krojca z Raben Group oraz do Andrzeja Czechowskiego z Samsung.

Szanowni Państwo, jesteśmy przekonani, że konferencja Polish Business Analytics Summit na stałe wpisała się kalejdoskop najważniejszych wydarzeń na polskim rynku poświęconych analityce biznesowej i data science. Do zobaczenia wiosną 2019!

Marta  Pawlikowska

Project Director

Podczas poprzedniej edycji mieliśmy przyjemność gościć:

Partnerzy edycji 2018