Warsztaty – Retail merchandising

Innowacyjne techniki uwodzenia shoppera

21-22 kwietnia 2016, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Ilość danych dotyczących wyborów i preferencji shoppera rośnie z każdym miesiącem, a liczba generowanych insightów pozwala lepiej poznać kupujących. Dodatkowo nieustanny rozwój technologii wspierających aktywizację konsumentów w punktach sprzedaży sprawia, że zarówno sieci handlowe jak i dostawcy uzbrajają się w potężne ilości danych.

Podczas warsztatów przedstawimy przegląd najciekawszych przykładów wykorzystania trendów shopperowych w codziennej praktyce retailowej. Tylko u nas w jednym miejscu spotkasz przedstawicieli firm: ŻabkaCoca-Cola, Panasonic, Empik, York.pl, Philips Lighting, Smart Point Group, Cursor, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Zapoznaj się ze szczegółami programu i doświadczeniem naszych ekspertów! Zarejestruj swój udział już dziś!!!

Marta Pawlikowska

Project Director

 

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za kwestie:

  • merchandising i rozwój ekspozycji
  • trade marketing
  • shopper research
  • aktywację konsumentów w punktach sprzedaży

 

Marta Pawlikowska

Project Director

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

W programie m.in.:

innowacyjna nawigacja shoppera – projekt realizowany przez Philips Lighting&Carrefour France

innowacje w materiałach POS

bricks&clicks – jak wesprzeć aktywację w punkcie sprzedaży poprzez kampanię digital

planowanie i zarządzanie budżetem merchandisingowym 

merchandising ROI

Prelegenci

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania napisz do nas!