Zgłoś udział
Revenue Management - Jak zwiększać zyski
2-3 czerwca 2020, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Prelegenci

Krzysztof Boś
Żywiec Zdrój
Kierownik ds. Efektywności Promocji i Cen
Revenue Manager z ponad 6 letnim doświadczeniem konsultingowym w zakresie zarządzania cenami i przychodami. Aktywnie wspiera fundusz inwestycyjny w zakresie doradztwa cenowego. Doradzał polskim i zagranicznym firmom z branż dóbr konsumenckich, heavy industry oraz handlu detalicznego. Zrealizowane przez niego projekty dotyczą zarówno wyceny nowych, innowacyjnych produktów jak i wyceny produktów ze stabilną pozycją na rynku. Wspierał firmy w m.in. zakresie optymalizacji warunków handlowych, projektowania strategii cenowych oraz strategii go-to-market.

Grzegorz Galiński
TM Toys
Dyrektor Działu Kreacji i Rozwoju Produktu
Zanim rozpoczął karierę w TM Toys, przez kilka lat zarządzał kategorią produktów m.in. w grupie Empik. Posiada doświadczenie w branży retail w ramach kategorii tj. dom i wnętrze, gadżety i upominki, gry i zabawki. Specjalista w zakresie kreacji oryginalnych produktów oraz ich produkcji w Europie i Azji. Współodpowiedzialny za wiele programów lojalnościowych, między innymi „Gang Słodziaków”.

Marcin Gandziarski
Kompania Piwowarska
Revenue Manager
Revenue Manager z dużym doświadczeniem klienckim oraz analitycznym. Od ponad 3 lat zarządza przychodami w Kompanii Piwowarskiej, głównie w handlu nowoczesnym. Dba o egzekucję oraz rekomenduje modyfikacje strategii OBPCR, strategii oraz taktyk promocyjnych. Bezpośrednio wspiera dział sprzedaży w zagadnieniach związanych z budowaniem wartości marek Kompanii Piwowarskiej. Zdobywał doświadczenie w Nielsenie w działach zajmujących się doradztwem, głównie w zakresie Revenue Managementu, Marketing Mixu, asortymentu. Doradzał największym producentom na rynku FMCG, zarówno w kategoriach napojowych, jak i chemicznych. W przeszłości zajmował się m.in. współpracą z instytucjami unijnymi, szczególnie w zakresie prawa konkurencji oraz Funduszy Unijnych.
Sebastian Gierz
OLX Group
Head of pricing and analytics
Posiada 20 lat doświadczenia zawodowego. Karierę rozpoczynał jako programista, później pracował jako analityk biznesowy oraz aktuarialny. Od 5 lat zatrudniony jest w OLX Polska, gdzie jest odpowiedzialny za dział pricingu i analiz.
Tomasz Krawczyk
PepsiCo
Revenue Management Insights Business Partner
Od 2012 związany z PepsiCo, gdzie przez 7 lat jako Kierownik Zarządzania Kategorią i Wiedzy o Nabywcy odpowiadał za praktyczne przełożenie wiedzy o kliencie na strategie handlowe. Fan optymalizacji i praktycznego wykorzystania wiedzy. Bezpośrednio zaangażowany w maksymalizowanie zysku dzięki optymalizacjom asortymentowym i standardom ekspozycyjnym. Uważny obserwator rzeczywistości i zmieniających się trendów na rynku. Od 2019 odpowiedzialny za współtworzenie strategii cenowo opakowaniowej firmy, badając zachowania kupujących w obszarze reakcji na zmiany cenowo-promocyjne.
Maciej Kulesza
McCormick
EMEA Supply Chain COE Finance Director
Od 2015 r. dyrektor finansowy w McCormick, światowego lidera w produkcji ziół i przypraw, właściciela marki KAMIS. Początkowo kierujący obszarem finansów komercyjnych na Polskę i Europę Centralną i Wschodnią. Od 2018 roku tworzy Centrum Doskonałości Finansów Łańcucha Dostaw w EMEA. Poprzednio pracował w Procter & Gamble jako Customer Team Finance Manager odpowiedzialny za rynek tradycyjny i dyskonty. W P&G zdobywał także doświadczenie jako audytor wewnętrzny oraz szef zespołu kontrolingu łańcucha dostaw największej fabryki Gillette na świecie. Absolwent VIP Uniwersytetu Łódzkiego oraz członek ACCA i IIA.

Tomasz Rudko
Cemex
Starszy Analityk Strategii Cenowej
Miał okazję zbierać doświadczenia analityczne w wielu branżach: finanse, prasa, kruszywa, kosmetyki, cement. Jego ambicją jest przedstawienie skomplikowanych danych w jasny i czytelny sposób, aby mogły mieć realny wpływ na biznes. Dodatkowo zawsze dąży do automatyzacji oraz usprawnień procesów. Z pomocą przychodzą mu tu rozwiązania: Power BI, Power Pivot, Tableau, VBA. Od 4 lat ściślej związany z tematyką pricingu. Absolwent kierunku International Business.
Artur Strzesak
Grupa Eurocash
Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii
Od ponad 11 lat związany z zakupami, category managementem i usprawnianiem procesów biznesowych. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale zakupów jednego z największych producentów wyrobów tytoniowych na świecie, gdzie odpowiadał za optymalizację i konsolidację procesów zakupowych w pionie produkcyjnym. Podczas współpracy z Imperial Tobacco Polska uprościł i uszczelnił procesy zakupowe, wprowadził systemy raportowania i kontroli zakupowej, zunifikował i skonsolidował działy zakupów w przejętych w Polsce zakładach grupy, odpowiadał za wdrożenie platform aukcyjnych, VMI oraz E-procurement. Następnie związany z Lidl Polska, gdzie odpowiadał za kategorie świeże. Wykreował i wprowadził na półkę kilkadziesiąt całkowicie nowych produktów marki własnej, prowadził negocjacje handlowe w skali europejskiej, tworzył strategie rozwoju kategorii. Od 2013 roku zarządzał kategoriami świeżymi w Eurocash Cash&Carry, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii kategorii o obrocie 1 mld pln netto rocznie, prowadził projekty wdrożeniowe w zakresie convenience, owoce i warzywa. Aktualnie odpowiedzialny za kategorie chemia i pet food, obszar layout oraz projekty specjalne w zakresie automatyzacji procesów sprzedaży, optymalizacji procesów zakupowych, procesów zarządzania kategorią, a także projekty w obszarze komunikacji z klientem i nowych technologii wspierających procesy sprzedaży. Równocześnie, od początku kariery zawodowej, wspiera przedsiębiorstwa w zakresie analizy biznesowej, tworzenia kierunków rozwoju oraz optymalizacji i poprawy efektywności procesów biznesowych w ramach własnej organizacji www.strategicsolutions.pl.