Zgłoś udział
Marcin Gandziarski
Kompania Piwowarska
Revenue Manager z dużym doświadczeniem klienckim oraz analitycznym. Od ponad 3 lat zarządza przychodami w Kompanii Piwowarskiej, głównie w handlu nowoczesnym. Dba o egzekucję oraz rekomenduje modyfikacje strategii OBPCR, strategii oraz taktyk promocyjnych. Bezpośrednio wspiera dział sprzedaży w zagadnieniach związanych z budowaniem wartości marek Kompanii Piwowarskiej. Zdobywał doświadczenie w Nielsenie w działach zajmujących się doradztwem, głównie w zakresie Revenue Managementu, Marketing Mixu, asortymentu. Doradzał największym producentom na rynku FMCG, zarówno w kategoriach napojowych, jak i chemicznych. W przeszłości zajmował się m.in. współpracą z instytucjami unijnymi, szczególnie w zakresie prawa konkurencji oraz Funduszy Unijnych.
Powrót do strony głównej