Smart Lead Generation 2017

Dobre praktyki generowania i zarządzania leadami

6-7 czerwca 2017, Warszawa, hotel Airport Okęcie

W dniach 6-7 czerwca odbyła się druga edycja konferencji Smart Lead Generation, która zgromadziła około 100 przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za generowanie i zarządzanie kampaniami generującymi popyt.
Celem wydarzenia, podobnie jak rok temu, było omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze technik demand generation i content marketingu oraz poszukiwanie nowych technik ‘podgrzewania’ leadów. Konferencja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, wynikającym z faktu, że jest to jedyne wydarzenie na polskim rynku, dotyczące technik generowania potencjalnych klientów.

Wśród najwyżej ocenionych wystąpień znalazła się prelekcja Łukasza Kosuniaka z firmy Samsung, który pełni funkcję B2B Marketing Managera. Prezentacja skupiła się na stworzeniu strategii content marketingowej, dostosowanej do działań marketing automation.

Kolejne inspirujące wystąpienie poprowadził gość specjalny Louis M. Fernandes z firmy Hewlett Packard Enterprise. Jako guru marketingu B2B przedstawił uczestnikom nie zawsze jasno rozumiane różnice pomiędzy generowaniem leadów, a generowaniem popytu.

Kolejne wysoko ocenione wystąpienie poprowadził Marcin Sokołowski, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży do Klientów Kluczowych i Korporacyjnych w Orange Polska. Temat wystąpienia dotyczył prowadzenia działań sprzedażowych poprzez social media.

To tylko niektóre z 16 prezentacji, które odbyły się podczas tej edycji wydarzenia. III edycja Smart Lead Generation już w czerwcu 2018! Zarezerwuj swoje miejsce już teraz!

 

Smart B2B Lead Generation 2016

Dobre praktyki generowania i zarządzania leadami

13-14 czerwca 2016, Warszawa, hotel Airport Okęcie

             

 

            W dniach 13-14 czerwca odbyła się pierwsza edycja konferencji Smart B2B Lead Generation, która zgromadziła około 90 przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za generowanie lead’ów i marketing B2B. Celem wydarzenia było omówienie najciekawszych innowacji prowadzonych w obszarze technik demand generation i content marketingu oraz poszukiwanie nowych technik lead nurturingu. Ogromne zainteresowanie konferencją potwierdza znaczenie jakie ma obsługa klientów oraz dostarczanie pozytywnych doświadczeń we wszystkich kanałach kontaktów dla polskiego biznesu. Partnerami konferencji były firmy Microsoft, Intersys, SMSApi oraz Traffic 99.

            Wśród najwyżej ocenionych wystąpień znalazła się prelekcja Daniela Szcześniewskiego z T-mobile, który pełni funkcję Head of Marketing and Segment Management B2B. Prezentacja skupiła się na praktycznych i efektywnych działaniach B2B lead generation od określenia buyer persona i technik komunikacji po strategię kontentu.        

            Kolejne inspirujące wystąpienie poprowadził gość specjalny Giuseppe Caltabiano, VP Marketing Integration – Social Media, PR, Content process and tools ze Schneider Electric. Jako pasjonat content marketingu przedstawił uczestnikom zasady tworzenia wartościowego kontentu i transformacji marketingu tradycyjnego do innowacyjnej strategii kontentowej.

                Kolejnym wysoko ocenionym prelegentem był Piotr Kwietniak, Regional Marketing Manager z firmy Cisco, który przedstawił publiczności zasady lead generation marketingu. W swoim wystąpieniu skupił się na praktycznych przykładach, ukazując różnice w definiowaniu leadów przez działy marketingu i sprzedaży, a także różnice w oczekiwaniach odnośnie ich efektywności. Piotr przedstawił także, jak Cisco generuje i optymalizuje kampanie lead generation.

            To tylko niektóre z 17 prezentacji, które miały miejsce podczas I edycji konferencji Smart B2B Lead Generation. Niemalże każde wystąpienie kończyło się sesją pytań od uczestników, którzy aktywnie brali udział w spotkaniu. Konferencja została wysoko oceniona, a wyniki ankiet wskazały na wysoki poziom merytoryczny spotkania. II edycja Smart B2B Lead Generation już w czerwcu 2017!

Serdecznie zapraszam,

Marta Pawlikowska

 

 

Videorelacja