Zgłoś udział

Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

Chatbot & Voicebot – projektowanie, wdrożenie, zastosowanie

16-17 czerwca 2020, Golden Floor (Chłodna 51), Warszawa

Spotkanie Praktyków

  • Jak współpraca botów i ludzi może wyglądać w praktyce?
  • W jaki sposób mądrze to zaprojektować, wdrożyć i zastosować?
  • Kiedy wiemy, że wdrożenie się udało? Jakimi kryteriami mierzyć efektywność?
  • Czy pracownicy powinni obawiać się o swoje miejsca pracy?

Wspomniane wyżej pytania spędzają Ci sen z powiek? Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

W programie m.in.:

Jak przygotować się do wdrażania chatbota

Apka mobilna – hybrydowe podejście text & tap

Kryteria efektywności chatbotów

Jak wdrożyć kilka botów jednocześnie

Bot w procesie rekrutacji pokolenia Z

Pierwszy Chatbot branży morskiej – od pomysłu do wdrożenia

Swoim doświadczeniem podzielą się:

Broszura do pobrania

Agenda

Zapraszamy do udziału

Przejdź
Agnieszka Palka
Project Manager
kom. +48 519 407 681
Robert Szpindler
Business Development Manager
kom. +48 519 407 698