Trade marketing ROI

Spotkanie praktyków

Merchandising, Promocje i Zarządzanie Kategorią

29-30 listopada, Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

 

Według Forrester Research aż 90% decyzji zakupowych podejmowanych jest na bazie emocji. Standardowa ścieżka zakupowa pozwala shopperowi ogarnąć wzrokiem ponad 300 SKU w ciągu 5 sekund. Oznacza to, że zaplanowane budżety w dużej mierze można stymulować działaniami in – store. Biorąc pod uwagę dodatkowe dane, pokazujące że:

  • Blisko 80% decyzji zakupowych podejmowanych jest w punkcie sprzedaży

  • 68% to konsumenci zmieniający marki (brand switchers)

  • Jedynie 5% klientów jest wiernych określonej marce

  • Tylko 28% shopperów jest lojalnych wobec detalisty

wyraźnie widać, jak ogromne znaczenie mają wszelkie aktywności trade marketingowe.

Spotkanie praktyków ‘Trade marketing ROI’ (29-30 listopada) będzie doskonałą okazją, by poznać najnowsze trendy związane z merchandisingiem, zarządzaniem promocjami i nowoczesnym catmanem. Wśród prelegentów znajdziesz przedstawicieli m.in.: Żabka, Frisco.pl, Empik, Perfetti van Melle, Dax Cosmetics, Cerrad, Hilti , Gfk Poland czy dunnhumby.

Dzięki udziałowi poznasz najskuteczniejsze działania związane z:

  • czym jest dla Klienta „doświadczenie zakupowe” w ramach kategorii, ale dla miksu kategorii. Jak budować efektywnie wzrosty (Żabka)
  • technikami efektywnego trade marketingu online (Frisco.pl)
  • efektywnymi technikami merchandisingu (Empik)
  • merchandisingiem strefy kasy (Perfetti van Melle)
  • dopasowaniem rodzaju promocji do celów jakie ma osiągnąć (Dax Cosmetics)
  • technikami merchandisingu online (Hilti)
  • pomiarem skuteczności ekspozycji (Cerrad)
  • nowoczesnym zarządzaniem kategorią (dunnhumby)

 

  

Formuła praktycy-praktykom zapewnia, że będziesz miał okazję do dyskusji z ekspertami różnych firm.

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się trade marketingiem, merchandisingiem, shopper marketingiem i category managementem.

Agenda

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.