Prelegenci

  • Paweł Sudacki Head of Group Supply Chain Cedo

    Po ukończeniu Politechniki Wrocławskiej związał się z firmą Cedo z branży FMCG gdzie od prawie 15 lat kontynuują swoją drogę zawodową. Swoją przygodę z łańcuchem dostaw rozpoczął od wyzwań w działach planowania w zakładach produkcyjnych Grupy Cedo w Wielkiej Brytanii oraz w Chinach. Od prawie 10 lat odpowiedzialny za grupowe projekty związane z demand planningiem oraz rozwojem procesu S&OP. W ostatnich latach ponownie związał się z Wielką Brytanią gdzie przez 3 lata pełnił funkcję Supply Chain Managera. Od roku w nowej roli skoncentrowanej wokół ewolucji procesu S&OP w kierunku IBP.

  • Łukasz Gębicki Supply Chain Planning Manager Pernod Ricard

    Od początku swojej drogi zawodowej związany z planowaniem oraz optymalizacją poziomu zapasów.
    W przeszłości lider międzynarodowych projektów dotyczących wdrożenia optymalizacyjnych rozwiązań gospodarki magazynowej, a także zastosowań z obszaru S&OP zarówno po stronie procesowej, jak i zaawansowanych systemów informatycznych. Od roku związany z firmą Wyborowa Pernod Ricard, gdzie wdrażał proces S&OP na rynku polskim oraz w ramach grupy na innych rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Na co dzień całościowo odpowiada za zarządzanie procesem planowania i zarządzania poziomem zapasów, w skład którego wchodzi planowanie produkcji krajowej i eksportowej, a także import towarów.

  • Aneta Smolińska Kierownik Działu Planowania Popytu i Podaży Nestle Polska

    W Nestle od 2015 roku. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z efektywnym zapewnieniem dostępności produktów do sprzedaży oraz zarządzaniem projektami biznesowymi, poprzez optymalizację procesów oraz zarządzanie zespołem managerów i specjalistów. Prowadzi projekty związane z efektywnością i innowacyjnością, tworzy strategię Działu Planowania w powiązaniu z priorytetami biznesowymi. Od 15 lat związana z Supply Chain. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.


  • Piotr Kierepka Dyrektor ds. S&OP, Planowania Produkcji Black Red White

    Od 20 lat związany z GK BRW S.A. W trakcie kariery zawodowej miał wpływ na procesy Zarządzania Jakością, Technologii wytwarzania, Planowania Produkcji i Zarządzania Łańcuchem Dostaw. Współuczestniczył w rozwoju narzędzi typu MRP i systemu APS. Wdrożył i rozwija proces S&OP w całej organizacji, zarówno dla asortymentu MTS, jak i MTO. Motto życiowe w obliczeniowych wyzwań: „Nie wiem, ale się dowiem i zrobię najlepiej jak potrafię.

  • Małgorzata Liwińska Supply Chain Manager CEE Signify

    Od 20-tu lat związana z firmą Signify (wcześniej Philips), działa w obszarach łańcucha dostaw i zarządzania operacyjnego w branży produktów elektroniki użytkowej i oświetleniowej w różnych fabrykach w Europie i Ameryce Północnej. Posiada doświadczenie w transformacji i zwiększaniu elastyczności oraz efektywności łańcucha dostaw zarówno w środowisku produkcyjnym jak i komercyjnym. Prowadziła projekty optymalizacji strumienia wartości w procesach planowania , wytwarzania i dostarczania produktów w zróżnicowanych kanałach sprzedażowych osiągając znaczącą poprawę wskaźników logistycznych i finansowych. Zwolenniczka budowania procesów wewnątrz organizacji opartych na jednolitym planie finansowym i operacyjnym , których podstawą są założenia procesu S&OP i silna współpraca pomiędzy wszystkimi funkcjami w organizacji.



  • Michał Gradoń Supply Planning Head Pepsico

    Ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesem S&OP (planowanie popytu (odpowiedzialność za kategorie produktów, wspolplanowanie z seciami handlowymi), planowanie podaży, planowanie produkcji, planowanie zapasów, materiałów, zarządzanie siecią zewnętrznych dostawców produktu gotowego (Contract Manufacturing) oraz odpowiedzialność za pełny proces S&OP do zarządu spółki. Doswiadzenie zdobyte w firmach FMCG będących liderami w swoich kategoriach (Pepsi, Procter & Gamble, AVON).

  • Krzysztof Hołowacz Współzałożyciel, Prezes Versatile

    Stworzył innowacyjny projekt uniwersalnego systemu optymalizacji transportów, kierował zespołem deweloperów, wykazał możliwości i sposoby podniesienia efektywności procesów transportowych dla wielu firm z branż farmaceutycznej, kurierskiej, meblowej, FMCG, hydraulicznej i elektrycznej średnio o 21%. Zaprojektował system wspomagania podejmowania decyzji dla transportu całopojazdowego (m.in. trasowanie i kwotacja) dla dużego przewoźnika FTL.
    Zaprojektował innowacyjny system zarządzania gotówką, kierował zespołem deweloperów, a następnie wynegocjował pierwszy w Polsce kontrakt na outsourcing bankowy procesu zarządzania gotówką z bankiem DNB Nord SA.
    Przeprowadził audyt systemu prognoz i optymalizacji kosztów gotówkowych w Euronet Polska Sp. z o.o. oraz opracował mapę zmian i udoskonaleń.
    Wskazał możliwości i sposoby podniesienia efektywności procesu zarządzania gotówką w największych bankach w Polsce i za granicą średnio o 15% (co dało oszczędności od 1 do 18 mln PLN/rok).


  • Jan Lompart Demand Planning Manager Nutricia Advanced Medical Nutrition

    Związany z obszarem planowania sprzedaży od 2011 - początkowo w Avon Cosmetics Polska, obecnie w Nutricii Medycznej. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi wspierających prognozowanie sprzedaży. Swoje rozwiązania, opiera na programowaniu obiektowym, wielopoziomowej analizie danych oraz modelowaniu ekonometrycznym. Uczestnik i pomysłodawca wielu projektów z obszaru tworzenia i poprawy procesu S&OP.

  • Michał Kordelski Zastępca kierownika ds. zaopatrzenia Zakład Aparatury Elektrycznej Ergom

    Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz studiów biznesowych na Coventry University w Anglii. Doświadczenie zawodowe w zakresie zintegrowanego planowania i wdrażania procesu S&OP zdobywał w obszarach planowania popytu, zarządzania produkcją, zapasami oraz łańcuchem dostaw w firmie produkcyjno-handlowej. Obecnie odpowiedzialny za optymalizowanie procesu zakupowego w Ergom Sp. z o.o.

  • Zbigniew Sobkiewicz CPIM Master Instructor, Jonah®, Consulting Director MPM Productivity Management Sp. z o.o.

    Odpowiada za działalność konsultingowo-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, audyty, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM związany od 2001 roku.
    Od ponad 20 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw.

  • Adam Landowski Lider Zespołu Planowania Dostaw Cargill

    Obecnie odpowiedzialny za proces planowania operacyjnego w Cargillu dla kilkunastu zakładów produkcyjnych oraz magazynów w Polsce. Doświadczenie zawodowe zdobywał na różnych stanowiskach w branżach - FMCG, budowlanej, automotive. Z firmą związany od 2011, początkowo w dziale planowania produkcji. Do jego obowiązków należy pełne wsparcie użytkowników końcowych systemu MS Dynamics Axapta, lider w obszarze łańcucha dostaw i obsługi klienta. Jest także odpowiedzialny za kompleksowe wdrożenia nowych rozwiązań optymalizacyjnych w tych obszarach. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Ekonomii oraz Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy na Wydziale Zarządzania (zarządzanie i inżynieria produkcji).


  • Wojciech Szczygieł Supply Chain Planning Manager Unilever