Optymalizacja procesów w Shared Services Center

Spotkanie praktyków

10-11 kwietnia, Airport Hotel Okęcie, Warszawa

Centra usług wspólnych to coraz bardziej powszechna reakcja biznesu na rosnące wymagania w zakresie wydajności procesów. Centralizacja operacji to nie tylko optymalizacja kosztów, ale również większa koncentracja na kliencie i jakości usług. Podczas dwudniowego spotkania praktyków przedstawimy najciekawsze projekty z zakresu optymalizacji procesów w centrach usług wspólnych. W programie znajdziesz odpowiedzi na pytania jak

POZNASZ CASE STUDIES PRAKTYKÓW:

  • Praktyczne aspekty robotyzacji procesów w Orange, Amer Sports, Lufthansa, ABB, Veolia czy Impel
  • Innowacje w centrach usług wspólnych w Siemens
  • Automatyzacja procesów w Polpharma CUW
  • Lean w centrach usług wspólnych w Impel
  • Techniki zarządzania najmłodszymi generacjami w Schneider Electric
  • Aspekty kontrolingowe realizacji projektów standaryzacji i automatyzacji w Getinge Shared Services

 

Spotkanie będzie świetną okazją, by w gronie praktyków sektora SSC zapoznać się z innowacyjnymi technikami optymalizacji procesów, porównać stosowane podejście do nowych technologii i zarządzania zespołami.

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się zarządzaniem SSC, optymalizacją procesów, robotyzacją/automatyzacją czy HR.