Pomiar efektywności działań trade marketingowych

12-13 kwietnia 2018, Centrum Konferencyjne NIMBUS, Warszawa

 

Shopper marketing oraz efektywne zarządzanie promocjami w retailingu jeszcze nigdy nie były tak kluczowe dla rynkowych graczy. Błyskawicznie zmieniające się trendy zakupowe, rozwój kanału convienience oraz stymulowanie misji zakupowych shopperów  stanowią codzienne wyzwania branży.

Aby przybliżyć Państwu zagadnienia związane z pomiarem efektywności działań trade marketingowych przygotowaliśmy dwudniowe warsztaty, podczas których eksperci praktycy podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu promowania produktów w retailingu.

Wśród prelegentów znajdziecie Państwo przedstawicieli: Żabka, Tchibo, Super-Pharm, PepsiCo, Nielsen, Willson&Brown, Kompania Piwowarska, dunnhumby, Open Research  i inni.

 

 

PODCZAS SPOTKANIA DOWIESZ SIĘ JAK

  • Efektywnie śledzić i badać trendy zakupowe
  • Nowoczesny shopper marketing zwiększa sprzedaż in-store
  • Szacować ROI akcji promocyjnych
  • Generować i wykorzystywać wartościowe insighty
  • Stymulować misje zakupowe w strategii shopper marketingu
  • Zapewnić wsparcie digitalowe akcji promocyjnych in-store
  • Uniknąć częstych błędów przy planowaniu i egzekucji promocji

Formuła praktycy-praktykom zapewnia, że będziesz miał okazję do dyskusji z ekspertami różnych firm.

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się trade marketigniem, category managementem, shopper marketingiem oraz insightami.

Program spotkania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalejzwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.