VIII Next Generation Consumer Care

26-27 września 2019, Hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

Dołącz do nas już we wrześniu!

To jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń w kraju, które od 7 lat łączy liderów obsługi klienta i CX, inspiruje, a także dostarcza przegląd najciekawszych projektów i wdrożeń z zakresu customer service excellence.

Co roku blisko 100 przedstawicieli czołowych polskich organizacji, spotyka się, by w gronie ekspertów dyskutować o aktualnych wyzwaniach obszaru rozwiązań proklienckich. W czasach, gdy robotyzacja wkracza do obsługi klienta w tempie niespotykanym nigdy wcześniej, nie możesz przegapić tego wydarzenia.

W tym roku program skupi się wokół następujących obszarów:

  • Smart customer service - gdzie można wykorzystać efekt automatyzacji
  • Jak robotyzacja może zmienić Twój proces obsługi klienta
  • Rola analityki predykcyjnej w customer experience
  • Employee experience - jak anagażować pracowników w dobie robotyki

Szczegóły programu już wkrótce! Pozostań z nami!!!

Konferencja jest idealną okazją do wymiany doświadczeń i rozmów kuluarowych pomiędzy uczestnikami oraz nawiązania nowych kontaktów zawodowych.

Do udziału zapraszamy dyrektorów i kierowników ds. obsługi klienta, customer experience, a także wszystkich praktyków związanych ze zwiększeniem efektywności customer service.

 

Stawiamy przede wszystkim na praktykę, jeżeli Ty także, to nie może Cię tu zabraknąć!

Widzimy się we wrześniu! Wszystkiego dobrego na drodze do nowych usprawnień!

Prelegenci poprzednich edycji

Masz pytania? Napisz do nas!

Jeśli masz pytania napisz do nas!

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.