VIII Next Generation Consumer Care

Total Experience Management

26-27 września 2019, Hotel Airport Okęcie, Warszawa

 

Szanowni Państwo,

Mam ogromną przyjemność przedstawić program ósmej odsłony konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 26-27 września w Warszawie. Dołożyliśmy wszelkich starań, by zaproponować Państwu ciekawe i praktyczne prezentacje, spełniające wymagania rynku, który ulega nieustannej technologicznej transformacji.

Hasło tegorocznej edycji wydarzenia 'Total experience management odnosi się do holistycznego podejścia do doświadczeń nie tylko samych klientów, ale również coraz większego nacisku stawianego na podejście organizacji do pracowników. W dobie automatyzacji procesów i wkraczania algorytmów sztucznej inteligencji do naszej codzienności, emocje i ludzki wymiar obsługi klienta, nabierają ogromnego znaczenia. Z jednej strony przedstawimy kulisy projektów robotyzacji i innowacji w obszarze customer service, a z drugiej będziemy mocno skupiać się na empatii oraz roli doświadczeń pracowników w kształtowaniu właściwego CX.

W programie znajdziecie Państwo wystąpienia 3 gości zagranicznych reprezentujących Slovak Telekom (Słowacja), T-mobile Czechy oraz E.ON (Szwecja), jak również wiele wystąpień polskich ekspertów reprezentujących m.in. MediaMarktSaturn Polska, Santander Bank, Answear.com, mBank, Play, Orange, Lafarge, Bank Pekao i inni.

 

Konferencja jest idealną okazją do wymiany doświadczeń i rozmów kuluarowych pomiędzy uczestnikami oraz nawiązania nowych kontaktów zawodowych.

Do udziału zapraszamy dyrektorów i kierowników ds. obsługi klienta, customer experience, a także wszystkich praktyków związanych ze zwiększeniem efektywności customer service.

 

Stawiamy przede wszystkim na praktykę, jeżeli Ty także, to nie może Cię tu zabraknąć!

Widzimy się we wrześniu! Wszystkiego dobrego na drodze do nowych usprawnień!

Dowiesz się jak:

  • przebiega proces automatyzacji w Orange i Banku Pekao
  • E.ON (Szwecja) stymuluje kulturę customer-obssesed
  • Lafarge zarządza swoją strategią CX B2B
  • połączyć strategię CX/EX, by efektywnie angażować pracowników według PLAY
  • wykorzystać kliencki feedback na bazie doświadczeń MediaMarktSaturn Polska
  • Answear.com stymuluje lojalność klientów
  • Santander Bank Polska podnosi satysfakcję swoich klientów
  • Strategię empatii w swoich działaniach wykorzystuje mBank
  • Link4 podchodzi do procesów robotyzacji
  • efektywnie prowadzić badania satysfakcji klientów i na których punktach styku się skupić wg Lux Med

Prelegenci:

Masz pytania? Napisz do nas!

Jeśli masz pytania napisz do nas!

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

Content

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.