W tym roku wspierają nas:

  • Srebrni Partnerzy

    • Microsoft Polska

      Microsoft jest liderem branży nowych technologii – dostawcą urządzeń i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych, które pomagają w pełni realizować ich potencjał.

      Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows, firma jest także liderem w zakresie cloud computing i jako jedyny dostawca posiada kompleksową ofertę infrastruktury, platformy programistycznej oraz aplikacji w chmurze obliczeniowej. Dbając o zapewnienie klientom bezpieczeństwa i poufności w tym modelu, firma jako pierwszy duży dostawca wdrożyła pierwszą na świecie międzynarodową normę poufności danych w chmurze ISO 27018.

      Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 100 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 500 osób w Polsce. Firma jest zaangażowana społecznie, dążąc do poszerzenia kompetencji cyfrowych poprzez inwestycje w rozwój edukacji informatycznej, wsparcie początkujących przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych. W 2014 firma przekazała na realizację tego celu w Polsce 478 milionów zł.

    • Predictive Solutions

      Od 25 lat wspieramy klientów w zwiększaniu efektywności ich działań poprzez wykorzystanie analizy danych. Dawniej pod szyldem SPSS Polska, teraz Predictive Solutions, pomagamy wykorzystywać dane i technologie analityczne, by spojrzeć w przyszłość i podejmować najlepsze decyzje:

      • dostarczamy narzędzia do gromadzenia i analizy danych, analiz predykcyjnych, big data,
      • tworzymy systemy dla wybranych obszarów biznesowych: AML, zapobieganie nadużyciom, windykacja, aCRM, zarządzanie obsługą spraw
      • wdrażamy technologie i oferujemy doświadczenie, wspierając klientów w osiąganiu celów biznesowych,
      • doradzamy i szkolimy w zakresie wykorzystania analizy danych.
  • Brązowi Partnerzy

    • Everbe

      W Everbe wspieramy firmy w zwiększaniu efektywności biznesowej oraz budowaniu przewagi konkurencyjnej przez tworzenie proklienckich organizacji. Zajmujemy się badaniem oraz monitoringiem doświadczeń klientów, a także projektowaniem, konsultingiem i implementacją Customer Experience oraz Employee Experience Management.

      W naszym podejściu wykorzystujemy najnowszą wiedzę naukową, którą łączymy z praktyką biznesową oraz takimi technikami pracy jak Design Thinking czy Lean Customer Development. Skupiamy się na rozwiązaniach, które przynoszą efektywne, wymierne wyniki. Realizujemy projekty zarówno dla małych, średnich, jak i dużych organizacji na rynku B2B i B2B.

      Mamy doświadczenia we współpracy z firmami m. in. takich branż, jak: retail, finanse i ubezpieczenia, meble & design, farmacja, media i multimedia, telekomunikacja, technologia i IT, produkcyjno-budowlana, paliwowo-energetyczna, farmaceutyczna, konsultingowa czy kurierska.

    • Oracle Polska

      Oracle (oracle.com) jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IT dla biznesu, oferuje pełny i zintegrowany stos aplikacji chmurowych oraz usług platformy, obsługując na świecie ponad 430 tys. klientów.

      Platforma Oracle Cloud oferuje kompletny zestaw aplikacji SaaS w obszarach ERP, HCM i CX oraz najlepsze w swojej kategorii usługi Platformy-jako-usługi (PaaS) oraz Infrastruktury-jako-usługi (IaaS) ze swoich ośrodków obliczeniowych ulokowanych w obu Amerykach, Europie oraz Azji. Firma zatrudnia ponad 138 tys. specjalistów, zaś jej roczny obrót wynosi 39,8 mld USD (w roku finansowym 2018). Serwery baz danych, oprogramowanie middleware oraz narzędzia i aplikacje biznesowe, jak również sprzęt komputerowy oraz usługi IT (konsulting, szkolenia, asysta techniczna) oferowane są w 175 krajach na całym świecie.

      Oracle współpracuje z ponad 25 tys. firm partnerskich. Siedziba główna Korporacji znajduje się w Redwood Shores w Kalifornii. Na liście klientów Oracle znajdują się wszystkie firmy z listy Fortune 100. W 1992 r. powstała firma Oracle Polska. Obecnie zatrudnia ona ponad 500 osób i współpracuje z 300 firmami partnerskimi. Aby móc dostarczyć odbiorcom rozwiązania kompleksowe i najlepsze pod względem technologicznym, Oracle ściśle współpracuje z najważniejszymi integratorami systemów IT.

    • ProOptima Customer Experience Management

      Pomagamy naszym Klientom dbać o ich najważniejszy zasób – ich klientów!
      Od 13 lat doskonalimy kompetencje i zwiększamy zaangażowanie pracowników naszych klientów w budowanie produktywnych relacji z klientami.
      Realizujemy strategiczne i operacyjne projekty z obszaru Customer Experience Management (CXM/CEM). Wiemy, że CEM to nie powierzchowne zmiany w obsłudze klienta, ale sedno biznesu. To dzięki koncentracji pracowników na sprawach klienta rozwijają się firmy. W tym obszarze nie ma dróg na skróty!
      Nasze autorskie podejście umożliwia wewnętrzną transformację firmy. Działania koncentrujemy nie tylko na pracownikach pierwszej linii kontaktu z klientem, ale i na liderach zmiany. To od wizji i podejścia menedżerów zależy sukces w budowaniu trwałych relacji z klientami firmy.

      Obsługa klienta zaczyna się od głowy Prezesa!

      Pomagamy rosnąć zarówno firmom rodzinnym, jak i doskonalimy funkcjonowanie korporacji. Spośród firm konsultingowych w obszarze Customer Experience jesteśmy jedną z firm o najdłuższym stażu! Od 2009 roku propagujemy podejście CEM w Polsce. Dzielimy się wiedzą, inspirujemy menedżerów. Naszą misją jest promowanie szacunku w relacjach firm ze swymi klientami i wewnątrz organizacji. Jesteśmy głęboko przekonani, że od jakości relacji wewnątrz firmy zależy jakość relacji z jej klientami.

    • SentiOne

      SentiOne oferuje szereg rozwiązań, najpopularniejsze z nich to SentiOne Listening – narzędzie do monitorowania wypowiedzi internautów. SentiOne zbiera w jednym miejscu opinie i artykuły z całego internetu (w tym z serwisów społecznościowych, forów internetowych, blogów, portali, mikroblogów, serwisów wideo, serwisów informacyjnych oraz porównywarek opinii) na wcześniej określony temat. SentiOne React – platforma do obsługi klientów online – gdzie z poziomu jednego narzędzia, można zarządzać wszystkimi kanałami online (media społecznościowe, fora, email, WhatsApp).

  • Partnerzy

    • Trio Advisory

      W ramach doradztwa biznesowego pod marką Trio Advisory świadczymy zintegrowane usługi doradcze wspierające wzrost wartości firm. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania budujące wartość firmy poprzez efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim i finansami, redukcję ryzyka biznesowego oraz wsparcie w budowie efektywnych organizacji. Wyceniamy profesjonalnie każdy element biznesu.

    • Freshmail

  • Patronat Medialny

    • Na Słuchawkach