Spotkanie Praktyków

Analityka działań promocyjnych

ROI, psychologia, aspekty prawne

22-23 maja  2019 r., Centrum Konferencyjne Zielna, Warszawa

Po co robimy promocje? Zwykle chcemy maksymalizować zysk w krótkim czasie. Według praktyków skuteczna promocja zwiększa sprzedaż poprzez przyciągnięcie nowych klientów oraz zwiększenie częstotliwości zakupów istniejących.

 

Jeżeli nieustająco borykasz się z tym:

  Jak efektywnie optymalizować promocje?

  Jak je badać?

  Za pomocą jakich narzędzi i technik mierzyć skutecznie promocje? 

  Jak oszacować potencjalne grupy produktów do promocji i sterować nimi?

  Co wpływa na akceptację ceny przez klienta?

to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki analizie case studies uznanych na rynku firm, takich jak: Avon, Volkswagen Group Polska, Frisco.pl, Oriflame Poland, Grupa Eurocash, Nielsen, Torf Corporation, Costa Coffee, Kancelaria BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer, Business Boutique, routetomarket.pl, pogłębisz swoją wiedzę o tym, na co zwrócić uwagę analizując działania promocyjne, by zwiększyć sprzedaż.

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

W związku z formułą praktycy-praktykom, będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z przedstawicielami innych firm.

DLA KOGO?

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się promocjami, analityką produktów, polityką cenową, tworzące strategię cenową, zarządzające przychodami, kategorią, marketingiem, sprzedażą, upustami i rabatami.

  • Zarządzanie promocjami jako element polityki cenowej
  • Wpływ rozwoju online i omnichanelu na promocje
  • Kupiec kontra analityk promocji
  • Rozwiązania systemowe – zarządzanie promocjami w szybkim czasie
  • Równoległe promocje u konkurentów – obserwacja rynku czy zmowa cenowa
  • Analytical flow for promotions

Swoim doświadczeniem podzielą się:

Pliki do pobrania

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.