Prelegenci

  • Carlo Corrieri Associate Manager - Revenue Management Optimization Nielsen

    Carlo is a manager with experience in running Promotional Optimization programs to define and execute effective promotional strategies for top FMCG firms in EMEA region based on advanced analytics. Within Nielsen, Carlo is the expert for the EMEA region of the Revenue Management Optimization solution: Nielsen's proprietary software for trade promotions planning and optimization. Carlo is also passionate about technology and how it supports business decisions and processes. Based in Warsaw, Carlo is originally from Italy, where he obtained a Business Administration degree from Bocconi University in Milan.

  • Maciej Hojszyk routetomarket.pl

    Od 12 lat niestrudzenie wprowadza innowacje oparte na nowych technologiach w zakresie sprzedaży i marketingu. Zrozumienie rynku i potrzeb konsumenta doprowadziły do opracowania założeń strategicznych do projektów faktoriawin.pl, czasnawhisky.pl czy zestawu narzędzi dla niezależnych detalistów „Paka Lidera”. Porównywany do Prometeusza wprowadza marketing, zaawansowaną analitykę, crm i automatyzację procesów, między innymi u lidera w dystrybucji alkoholi. Doświadczenie zdobywał w firmach dystrybucyjnych i dziale IT w Grupie Eurocash. Aktualnie wspiera przedsiębiorstwa w budowaniu routetomarket.pl i poprawie efektywności działu sprzedaży (smartforce.pl) w ramach własnej działalności. Poza pracą hartuje determinację w docieraniu do celu w maratonach, zagląda pod wodę z butlą i inwestuje w przyszłość rozwijając trójkę dzieci.

  • Tomasz Michalski Dyrektor ds. Komercyjnych, Członek Zarządu Frisco.pl

    Odpowiedzialny za zarządzanie marką sklepu, jego działaniem oraz asortymentem i współpracą z dostawcami. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu wiodącymi markami w różnych kategorii FMCG. Przygodę z marketingiem rozpoczął w 2007 roku dołączając do zespołu Mars Polska zarządzającego drugą najsilniejszą marką na rynku produktów dla zwierząt, pięć lat później był odpowiedzialny za brand’y AirWick i Nurofen. Kierował całym portfolio whisky i likierów w firmie Diageo, obejmującym blisko 20 największych globalnych marek alkoholi luksusowych, jak Sheridan’s, Johnnie Walker czy Baileys. Przed pracą w e-grocery pełnił funkcję Kierownika marketingu i mediów w firmie Żywiec Zdrój S.A. Pasjonuje się światem marki i digitalu. Absolwent SGH w Warszawie.

  • Katarzyna Mierzejewska-Zientek Trade Marketing Manager Torf Corporation sp. z o.o.

    Przez większość życia zawodowego była związana z rynkiem farmaceutycznym, koordynowała działania promocyjne w kanale aptecznym. Od 2 lat pracuje w Torf Corporation sp. z o.o. jako Manager Trademarketingu. Zajmuje się planowaniem działań promocyjnych u poszczególnych klientów, ich optymalizacją i efektywnością, a także ogółem działań marketingowych skierowanych do kanałów dystrybucji. Rynek kosmetyczny dostarcza jej niekończących się inspiracji, tak jak i jego klienci.

  • Mikołaj Ostach Kierownik ds. Produktu i Cen, Dział Części i Akcesoriów Grupy Volkswagen Group Polska

    Menedżer i konsultant z ponad 10 letnim doświadczeniem, w tym 6 lat w grupie Volkswagen w strukturach importera samochodów i części zamiennych. Od początku związany z obszarem serwisu i części, najpierw w dziale marki Skoda, potem w grupowym dziale obsługi posprzedażnej, będąc odpowiedzialnym za zbudowanie nowego zespołu planowania, targetowania, raportowania i analiz na rzecz wszystkich marek grupy Volkswagen. Od początku 2018 r. na pozycji Kierownika ds. produktu i cen, zajmuje się zarządzaniem zespołem odpowiedzialnym za części i akcesoria dla wszystkich marek grupy pod kątem produktowym i cenowym.

  • Dominika Poniatowska Category & Insight Manager Costa Coffee

    Wysokiej klasy analityk rynku i zachowań zakupowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach konsultingu i FMCG. Od prawie 7 lat związana z obszarami takimi jak category management, shopper insights czy portfolio management. Przez prawie 6 lat pracowała dla lidera rynku napojowego, gdzie aktywnie przekładała strategię firmową na sprzedaż napojów. Z początkiem 2018 roku dołączyła do Costa Coffee, gdzie jest odpowiedzialna za zarządzanie kategoriami, w tym dopasowaniem asortymentu do segmentów sprzedaży, ustalaniem strategii cenowej oraz dopasowaniem mechanizmów promocyjnych do odpowiednich grup produktów.

  • Katarzyna Racka Radca prawny Kancelaria BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer

    W latach 2006-2018 związana z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie ostatnio pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Ochrony Konkurencji. Specjalizuje się w polskim i unijnym prawie konkurencji, zagadnieniach związanych z e-commerce, rynkami regulowanymi, w szczególności telekomunikacyjnym, umowami dystrybucyjnymi, przewagą kontraktową w sektorze rolno-spożywczym, a także procedurą administracyjną i sądowo-administracyjną. Doświadczenie zdobywała prowadząc administracyjne postępowania wyjaśniające i antymonopolowe oraz sądowe, m.in. w sprawach z odwołań od decyzji Prezesa UOKIK, organizując i biorąc udział w przeszukaniach i kontrolach przedsiębiorców prowadzonych przez UOKIK oraz Komisję Europejską, działając w grupach roboczych Europejskiej Sieci Konkurencji (European Competition Network), w tym pracując m.in. nad zmianami Modelowego Programu Leniency (programu łagodzenia kar). Brała również udział w pracach dotyczących krajowych i unijnych aktów legislacyjnych, np. ustawy o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji czy Rozporządzenia PE i Rady UE w sprawie nieuzasadnionego blokowania geograficznego.

  • Łucja Sławianowska-Prywata Pricing & Business Intelligence Supervisor Africa Oriflame Poland

    Doświadczenie z pracą w biznesie rozpoczęła od branży badawczej w ACNielsen Polska, gdzie była odpowiedzialna za analizy statystyczne. Posiada wieloletnie doświadczenie w analityce i zarządzaniu cenami. Od ośmiu lat związana z firmą Oriflame, w której stworzyła i wdrożyła proces strategii cenowej, zarządzania cenami oraz analiz cenowych dla regionu obejmującego ponad 20 rynków (EMEA). Obecnie odpowiedzialna za obszary pricingu, business intelligence i consumer insight w regionie rynków afrykańskich. Absolwentka Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, doktor fizyki teoretycznej.

  • Artur Strzesak Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii Grupa Eurocash

    Od ponad 11 lat związany z zakupami, category managementem i usprawnianiem procesów biznesowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w dziale zakupów jednego z największych producentów wyrobów tytoniowych na świecie, gdzie odpowiadał za optymalizację i konsolidację procesów zakupowych w pionie produkcyjnym. Podczas współpracy z Imperial Tobacco Polska uprościł i uszczelnił procesy zakupowe, wprowadził systemy raportowania i kontroli zakupowej, zunifikował i skonsolidował działy zakupów w przejętych w Polsce zakładach grupy, odpowiadał za wdrożenie platform aukcyjnych, VMI oraz E-procurement. Następnie związany z Lidl Polska, gdzie odpowiadał za kategorie świeże. Wykreował i wprowadził na półkę kilkadziesiąt całkowicie nowych produktów marki własnej, prowadził negocjacje handlowe w skali europejskiej, tworzył strategie rozwoju kategorii. Od 2013 roku zarządzał kategoriami świeżymi w Eurocash Cash&Carry, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii kategorii o obrocie 1 mld pln netto rocznie, prowadził projekty wdrożeniowe w zakresie convenience, owoce i warzywa. Aktualnie odpowiedzialny za kategorie chemia i pet food, obszar layout oraz projekty specjalne w zakresie automatyzacji procesów sprzedaży, optymalizacji procesów zakupowych, procesów zarządzania kategorią, a także projekty w obszarze komunikacji z klientem i nowych technologii wspierających procesy sprzedaży. Równocześnie, od początku kariery zawodowej, wspiera przedsiębiorstwa w zakresie analizy biznesowej, tworzenia kierunków rozwoju oraz optymalizacji i poprawy efektywności procesów biznesowych w ramach własnej organizacji www.strategicsolutions.pl.

  • Marcin Szkudaj Pricing Manager Avon

    Od 6 lat zajmuje się pricingiem, którego promocje są nieodłączną częścią. Przez 4 lata jako konsultant w firme Simon-Kucher and Partners miał okazję uczestniczyć w projektach dotyczących cen u wielu klientów z najróżniejszych branż zaczynając od retailu i sieci restauracyjnych poprzez firmy telekomunikacyjne i banki, a kończąc na usługach wiertniczych. Od dwóch lat pracuje w Avon w globalnym dziale pricingowym (od niedawna przekształconym w dział Revenue Growth Management), gdzie współpracuje z rynkami takimi jak UK czy RPA nad strategiami zwiększającymi przychód i marżę poprzez cenę, mix produktowy czy promocje.

  • Elżbieta Szydłowska MBA, Dyrektor Zarządzający Business Boutique

    Absolwentka studiów MBA na WSB-NLU, Dyrektor Zarządzający firmy Business Boutique, specjalizuje się w projektowaniu i wprowadzaniu w życie szytych na miarę rozwiązań w zakresie Rozwoju Biznesu, Sprzedaży, Marketingu i PR. Wspiera firmy w rozwoju ich pozycji rynkowej poprzez budowę strategii rynkowej i nadzór nad jej realizacją, budowę narzędzi handlowych, optymalny dobór narzędzi marketingowych do celów i możliwości budżetowych klientów oraz organizację pracy zespołów handlowo -marketingowych. Zwyciężczyni w ogólnopolskim konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2016 w kategorii Wyjątkowa skuteczność na rynkach międzynarodowych, gdzie nagrodę i tytuł otrzymała za wyjątkowo skuteczną, międzynarodową strategię marketingowo – handlową, którą zdefiniowała i skutecznie wprowadziła w firmie Baltic Wood S.A. W latach 2009 - 2016 Dyrektor Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu firmy Baltic Wood S.A. Pod jej zarządem firma zbudowała nową, międzynarodową pozycję rynkową i sieć sprzedaży na strategicznych rynkach Europy, Ameryki Północnej i Azji osiągając ponad 85% wskaźnik sprzedaży na eksport a produkty firmy otrzymały nagrodę Red Dot Design Award. W latach 1995 – 2008 Dyrektor Marketingu i PR w Grupie Nowy Styl, odpowiedzialna za całość działań marketingowych - od analiz rynku, poprzez zarządzanie portfolio produktów i wprowadzanie nowych, strategię cenową po komunikację marketingową i PR. W Grupie Nowy Styl stworzyła od podstaw działalność marketingowo – handlową i skutecznie wprowadziła Grupę na rynki międzynarodowe. Wprowadziła na rynek 4 marki produktowe, które dziś odnoszą rosnące sukcesy.

  • Łukasz Wroński Radca prawny Kancelaria BWHS Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer

    Wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Departamentu Ochrony Interesów Konsumentów w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK). Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z ochroną konsumentów oraz praktyką regulacyjną Prezesa UOKIK ze szczególnym uwzględnieniem nieuczciwych praktyk rynkowych w branży e-commerce, sektorze telekomunikacyjnym i finansowym, w tym fintech. W trakcie praktyki w UOKIK podejmował i nadzorował działania w obszarze ochrony konsumentów. Reprezentował również Prezesa UOKIK przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKIK) i Sądem Apelacyjnym. Jako szef Departamentu Ochrony Interesów Konsumentów, we współpracy z delegaturami UOKIK, był odpowiedzialny za nadzór nad egzekwowaniem naruszeń z zakresu publicznoprawnej ochrony konsumentów we wszystkich sektorach rynku konsumenckiego przy wykorzystaniu pełnego spektrum uprawnień Prezesa UOKIK. Pod jego nadzorem Departament przygotowywał rekomendacje kierunków działania dla Prezesa UOKIK, monitorował rynek i inicjował określone działania, w szczególności takie jak: wystąpienia do przedsiębiorców, postępowania i decyzje, ostrzeżenia publiczne, istotne poglądy dla sprawy, wyjaśnienia dla przedsiębiorców. Odpowiadał również za współpracę z sądami, organami ścigania, związkami przedsiębiorców, instytucjami branżowymi oraz innymi organami administracji publicznej.