Warsztaty – Data science w biznesie

6-7 grudnia, Hotel Novotel Centrum, Warszawa

Naukowe podejście do danych pomaga organizacjom podejmować lepsze decyzje biznesowe, bazujące na analityce, a efektywne metody pracy z dużymi zbiorami danych znajdują się w obszarze najbardziej pożądanych kompetencji zawodowych. Data science jako nowa dziedzina biznesu pomaga firmom w optymalizacji różnorodnych procesów biznesowych, a analityka BIG Data stwarza zupełnie nowe możliwości rozumienia biznesu.

Tylko u nas podczas 2-dniowych warsztatów cenieni eksperci, reprezentujący firmy: Samsung, TVN, Orange, Allegro, Tchibo, Pracuj.pl, Dentsu Aegis Network, Raben i inni, podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie następujących zagadnień

 

  • Od czego zacząć przygodę z Data Science
  • Data science w strukturze firmy
  • Techniki i narzędzia na start
  • Data science w sektorze retail
  • Modele analityczne, a model biznesowy firmy
  • BIG Data w świecie mediów
  • Ekosystem Hadoop z wykorzystaniem Cassandry
  • Modele predykcyjne z wykorzystaniem Pythona

Podczas warsztatów będziecie mieli Państwo poznać osobiście naszego gościa specjalnego profesora Enda Ridge, Head of Algorithms UK FMCG. Jest on jednocześnie autorem książki 'Guerrilla Analytics', którą będzie można nabyć podczas warsztatów

Doing Data Science is difficult. Changing data. Evolving requirements. Iterations and dead ends.
Are your projects dynamic because a wide variety of data arrives piecemeal? Are your projects dynamic because your team have mixed skill sets and must use a variety of tooling? Are your projects dynamic because Data Science is an iterative and exploratory process?
High performing Data Science teams are robust to dynamic projects rather than at their mercy. These teams can embrace change with confidence rather than resist change out of fear. They demonstrate quantified value quickly and confidently rather than reactively second-guessing their own analyses.
When you’re building Data Science, you need solid scaffolding you can rely on. This is the Guerrilla Analytics operating model for Data Science.

Book link: http://amzn.to/2eILqMz  
Blog: https://guerrilla-analytics.net/ 

 

UNIKALNE CASE STUDIES

FORMUŁA PRAKTYCY-PRAKTYKOM

OKAZJA NETWORKINGOWA

Program warsztatów

Aby pobrać ten plik, podaj swój adres e-mail

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trio Conferences Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 9 (dalej zwana Trio Conferences), w celu korzystania z prowadzonej przez Trio Conferences usługi„Newsletter Trio Conferences” oraz informacji o produktach Trio Conferences.Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listydystrybucyjnej usługi „Newsletter Trio Conferences”.

Tylko podczas naszych 2 dniowych warsztatów dowiesz się jak efektywnie analizować dane!

Do udziału zapraszamy przedstawicieli działów:

  • data science
  • analityki
  • business intelligence

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania napisz do nas!