Prelegenci

  • Agnieszka Kosmalska Lider zespołu ds. Komunikacji Wewnętrznej MGI Polska (Sieć Bricomarché)

    Odpowiedzialna za strategię i narzędzia komunikacji wewnętrznej sieci Bricomarché skupiającej aktualnie 157 sklepów na terenie całej Polski oraz kilkuset pracowników centrali. Zarządza m. in. platformą intranetową Grupy Muszkieterów oraz kwartalnikiem „Świat Bricomarche” angażującym właścicieli i pracowników sklepów w lokalne działania PR. Od blisko 20 lat związana z obsługą klienta – zewnętrznego dla marki Winiary (Nestle) i wewnętrznego (Bricomarché). W swoich działaniach konsekwentnie stawia klienta w centrum uwagi.

  • Tomasz Cisek Przedsiębiorca, ekspert i doradca w zakresie biznesu internetowego i multichannel retailing Funtiago

    Pomysłodawca i współautor książki "E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu". Z branżą internetową związany od osiemnastu lat. Inicjator Forum IAB. Prelegent na spotkaniach IAB Europe w Londynie. Inicjator pierwszych polskich badań profilu internautów Prawdziwy Profil, prezentowanych na konferencji ESOMAR w Los Angeles w 2003 roku. W latach 2006–2009 członek zarządu Empik sp. z o.o., odpowiedzialny za stworzenie strategii i wdrożenie empik.com. W 2010 roku piastował stanowisko dyrektora apteki internetowej DOZ.pl. Pomysłodawca i współtwórca Funtiago – firmy działającej od 2011 roku w obszarze gamifikacji. Od 2014 reprezentuje w Polsce Octalysis i Yu-kai Chou - #1 światowej gamifikacji. Skończył kurs gamifikacji na Wharton University.

  • Dorota Łygaś Kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej Grupa PZU

    Z Grupą PZU związana od 10 lat. W tym czasie swoje doświadczenie zdobywała w Biurze Marketingu, w Biurze Zarządzania Kadrami oraz w Biurze Komunikacji Korporacyjnej. Redaktor naczelna firmowego magazynu dla pracowników „Świat PZU”, który wiele razy nagradzany był w konkursach branżowych. Ambasadorka prostego języka i strażniczka poprawnej polszczyzny. Wierzy w to, że korporacja może mieć ludzką twarz, co konsekwentnie udowadnia w swojej pracy. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów CSR na Akademii Leona Koźmińskiego.

  • Maja Maciejewska Manager Internal Communication Philip Morris International

    W Philip Morris International kieruje inicjatywami komunikacyjnymi dla pracowników Centrum Usług Wspólnych w Krakowie. Zarządza platformami społecznościowymi, które zapewniają skuteczną komunikację wewnętrzną, a także angażują pracowników do odegrania aktywnej roli w transformacji firmy. W swojej pracy stara się aktywować współpracowników i społeczność Philip Morris, podkreślając, jak ważne jest, aby organizacje lepiej angażowały współczesnych pracowników poprzez użycie nowoczesnych technologii. Prywatnie, pasjonatka fotografii i lotnictwa. Każdą wolną chwilę stara się spędzać aktywnie w towarzystwie swoich trzech ukochanych psów.

  • Marta Majkowska Młodszy Kierownik ds. Employer Brandingu Grupa Eurocash

    Odpowiedzialna za Employer Branding w Grupie Eurocash, największej polskiej firmie zajmującej się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych sklepów w kraju. Od ponad pięciu lat związana z budowaniem wizerunku firm w zakresie komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz marki pracodawcy. Zarządzała projektami public relations i employer branding m.in. dla takich firm jak: Bank Pocztowy, PKO TFI, INEA, Beyond.pl, Grupa Allegro, ICT Poland.

  • Małgorzata Morańska Rzecznik Prasowy, Prezes Zarządu Fundacji Unum Unum Życie TUiR S.A.

    Z branżą finansową związana od 2009 roku. Rozwijała działania Public Relations w Europ Assistance Polska, gdzie odpowiedzialna była również za obszar komunikacji, CSR oraz marketingu. Następnie współtworzyła i realizowała strategię PR w spółkach MetLife: towarzystwie ubezpieczeń, towarzystwie funduszy inwestycyjnych oraz towarzystwie emerytalnym. Od 2016 roku odpowiada za obszar komunikacji w Unum Życie TUiR S.A., pełni funkcję rzecznika prasowego, a także zarządza Fundacją Unum. Inicjuje i realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu rozwijając między innymi programy we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz Koalicją Prezesi-Wolontariusze. Współpracuje z Polską Izbą Ubezpieczeń w ramach projektów dotyczących wizerunku branży. Ukończyła London School of Public Relations, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim z zakresu Psychologii Komunikacji z Mediami.

  • Maksymilian Pawłowski Manager Komunikacji Leroy Merlin Polska

    Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych, międzynarodowych koncernach oraz firmach konsultingowych. Uczestniczył w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej (PR/IR/Employer Branding) oraz wewnętrznej, między innymi dla takich firm jak Orbis/Accor, Scania, FujiFilm oraz DTZ. Obecnie pracuje w Leroy Merlin Polska. Jest autorem licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu, relacji inwestorskich, zarządzania reputacją, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej.

  • Katarzyna Stamatel Head of Marketing and Communications BNP Paribas Securities Services Poland

    Katarzyna Stamatel, kieruje Departamentem Marketingu i Komunikacji w BNP Paribas Securities Services Polska. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie Public Relations w instytucjach finansowych oraz firmach z sektora usług biznesowych. W swojej karierze zawodowej dwukrotnie pełniła funkcję rzecznika prasowego w sektorze publicznym oraz izbie branżowej. Ukończyła filologię polską w Warszawie, Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Jean Moulin Lyon 3 w Lyonie oraz studia podyplomowe z zakresu PR w Szkole Głównej Handlowej.

  • Barbara Stępień Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

    Ekspert komunikacji, kultury organizacyjnej i public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, komunikacji marek i budowaniu zaangażowania pracowników. Barbara Stępień zdobywała swoje doświadczenie i ekspertyzę m. in. w Hewlett-Packard, GSK i sieciowej agencji Edelman PR. Od 2016 roku w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie odpowiada za rozwój strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz za zarządzanie relacjami z mediami i kontaktami zewnętrznymi w obszarze korporacyjnym i CSR. Barbara Stępień jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja PR.

  • Magdalena Sułek-Domańska Dyrektor ds. Komunikacji ENERIS Ochrona Środowiska

    W największej polskiej firmie branży ochrony środowiska, ENERIS Ochrona Środowiska, odpowiada za komunikację korporacyjną, lokalną (w tym konsultacje społeczne) i wewnętrzną. Konsekwentnie buduje świadomość zagadnień CSR i CSV, ONZ-towskich Celów Zrównoważonego Rozwoju 2030 i projekty zaangażowania społecznego. Współtworzy międzysektorowe koalicje na rzecz ochrony środowiska takie jak Koalicja 7 Frakcji. Doświadczenie w zakresie zarządzania zgodnego z zasadami zrównoważonego rozwoju zdobywała w PwC, Danone a także UNDP (Agenda ONZ ds. Rozwoju).

  • Iwona Szramik Internal Communication & Employer Branding Lead Capgemini

    Z Capgemini związana od 2011 roku. Ekspertka z zakresu komunikacji wewnętrznej, budowania zaangażowania pracowniczego oraz employer brandingu. Aktualnie odpowiedzialna za budowanie marki pracodawcy wewnątrz organizacji oraz za strategiczne działania komunikacyjne. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

  • Damian Ziąber Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Grupa PZU

    Ma za sobą ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, zdobyte w różnych branżach. Pracował m.in. dla takich marek jak Link4 i Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Bank Polska). W Sygma Banku pełnił również rolę rzecznika klientów. Przez ostatnie pięć lat pracował jako rzecznik prasowy i PR manager Prudential w Polsce. W swojej karierze zajmował się wszystkimi obszarami komunikacji, w tym wewnętrzną i zewnętrzną, a także corporate affairs i relacjami inwestorskimi. W Grupie PZU odpowiedzialny za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, rozwój i bieżącą działalność biura prasowego oraz obecność w social media, organizację wydarzeń korporacyjnych i sponsoring. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Studiował również w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji oraz w Uniwersytecie Quadriga w Berlinie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz uczestnik i prelegent licznych spotkań poświęconych teorii i praktyce komunikacji w biznesie.

  • Agnieszka Zyśk-Pożoga Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej Provident Polska

    Pracę w Provident Polska rozpoczęła w 2007 r. odpowiadając najpierw za działania z obszaru PR i CSR, a następnie za relacje wewnętrzne. Wcześniej pracowała na stanowisku Kierownika ds. Organizacji Imprez i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Zanim dołączyła do Provident Polska swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie Coca-Cola Poland Services, z którą była związana przez 8 lat, a także w Kamis Przyprawy, odpowiadając głównie za relacje z mediami regionalnymi i działania w Internecie. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku na wydziale nauk politycznych.