Process & Operation Excellence Summit 2018

Jak osiągnąć doskonałość operacyjną w erze 4.0

21-22 listopada 2018, Warszawa, Airport Hotel Okęcie

 

W dniach 21-22 listopada odbyła się trzecia edycja Process & Operation Excellence Summit, która jak co roku zgromadziła około 100 przedstawicieli różnych branż  z czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za zarządzanie procesami operacyjnymi. Celem wydarzenia było odpowiedzenie na pytanie czy i dlaczego warto automatyzować. Dzięki podróży po najciekawszych case – studies, które inspirowały uczestników do wprowadzania zmian, pomysłów i do działania, omówione zostały najlepsze praktyki w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w erze 4.0.

Partnerem konferencji były firmy: Microsoft, Warsaw Robotic Competence Center (robotydoroboty.pl), Kofax, Giant, XPLUS, Trio Advisory.

Wśród gości specjalnych tegorocznej edycji znaleźli się m. in.: Marie-Hélène Morvan (Director, Transversal Change Agent ) z Air France, która przedstawiła temat Agile approach to effective change Management, Bogdan Deris (Efficiency Manager) z Raiffeisen Bank International, który przybliżył tematykę Change Management oraz Martin Ruane (Programme Director) z case study – ENGIE’s multi-award winning RPA service.

 

Prelegenci z Polski, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami, to przedstawiciele takich firm, jak: DB Schenker, Euroclear Bank, Huhtamaki Foodservice Poland, AXA Ubezpieczenia TUiR, ABC Data, Bank BGŻ BNP Paribas, Capgemini Polsk, Amer Sports Financial Shared Service.

 

Wśród najwyżej ocenionych wystąpień znalazła się prelekcja Pani Eweliny Stanisz z Amer Sports Financial Shared Service z Banku Millenium, która zaprezentowała alternatywne podejścia automatyzacji kontra innowacyjne narzędzia RPA oraz Pan Oktawiusz Kacza z Banku BGŻ BNP Paribas, który skupił się na tym, dokąd zmierza biznes i jakich kompetencji będzie potrzebował.

Podczas tegorocznej edycji zostało zaprezentowanych 16 inspirujących prelekcji. IV edycja Process & Operation Excellence Summit już w listopadzie 2019.  Czekamy na Ciebie już dziś!

 

 

 

 

 

Process & Operation Excellence Summit 2017

Zarządzanie procesami w dobie robotyki i automatyzacji

28-29 listopada 2017, Warszawa, hotel Airport Okęcie

W dniach 28-29 listopada odbyła się druga edycja Process & Operation Excellence Summit, która zgromadziła około 100 przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw odpowiedzialnych za zarządzanie procesami operacyjnymi. Celem wydarzenia było omówienie najlepszych praktyk w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w obszarze robotyki i automatyzacji. Konferencja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.

Partnerem konferencji były firmy: Rhenus Data Office Polska, KS Industry Solutions, Siemens Industry Software, MakeItRight.

Wśród gości specjalnych tegorocznej edycji znaleźli się m. in.: Sebastian Antony (Head of Process Transformation) z Barclaycard, który przybliżył tematykę Continuous Improvement, Paul Glenn (Operational Excellence Lean Six Sigma Black Belt) z Prysmian Group, odpowiadający na pytanie: Is Lean Six Sigma a good fit? oraz Daniel Jacobs (Location Quality Manager) z WorleyParsons, odnoszący się do zagadnień z zakresu kultury organizacyjnej.

Natomiast prelegenci z Polski, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami, to przedstawiciele takich firm, jak: Grupa Allianz Polska, Lundbeck, Lear Corporation Polska, Grupa Onet-RAS Polska, CBRE Corporate Outsourcing, Heineken Global Shared Services, Geoban, KMD Poland, Bank Millenium, DSV ISSC.

Wśród najwyżej ocenionych wystąpień znalazła się prelekcja Piotra Maja i Macieja Nowickiego z Banku Millenium, która skupiła się na znaczeniu systemów motywacyjnych w dążeniu do doskonałości.

Podczas tegorocznej edycji zostało zaprezentowanych 18 inspirujących prelekcji. III edycja Process & Operation Excellence Summit już w listopadzie 2018.  Czekamy na Ciebie!

 

 

 

 Process&Operation Excellence Summit

16-17 listopada, hotel Airport, Warszawa


            Rewolucja przemysłowa doprowadziła do poprawy procesów, agile&lean bazując na współpracy i wykorzystaniu technologii skupiały się na doskonałości operacyjnej. W chwili obecnej obserwujemy zwrot w kierunku rewolucji stymulującej wydajność procesów i operacji. Jak ją osiągnąć? O tym dyskutowana podczas 2 dniowej konferencji Process&Operation Excellence Summit, która odbyła się w dniach 16-17 listopada w hotelu Airport Warszawie.

Premierowa edycja konferencji stanowiła unikalny przegląd najlepszych praktyk w obszarze efektywnego zarządzania procesami i operacjami w przedsiębiorstwie, a także stymulowania i nadzorowania zmian.
Partnerem konferencji była firma Nova Praxis, które podzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą w zakresie pomiaru efektywności procesów.

Wśród gości specjalnych tegorocznej edycji mieliśmy okazję wysłuchać wystąpień Thomasa Bohm z BNP Paribas z Czech, Pedro Sousa z Ikea Industry z Portugalii oraz Naveeda Khwaja z Astrazeneca z Wielkiej Brytanii.

Natomiast wśród prelegentów z polskiego rynku występowali przedstawiciele firm: HP,  ING Bank Śląski, Eaton Automotive, ABB, Nowy Styl Group, Ronal Group, Orange, Nestle Waters,ABC Data, Eurobank, Cedo, PZU, Carlsberg, Goodrich Aerospace Poland, Pratt & Whitney.

Z dużym entuzjazmem spotkało się równieś wystąpienie Pawła Laszczaka z Eaton Automotive Components Sp. z o.o., którego prelekcja dotyczyła procesu szybkiego rozwiązywania i eskalacji problemów. 

Szanowni Państwo, jesteśmy przekonani, że konferencja Process&Operation Excellence Summit na stałe wpisała się kalejdoskop najważniejszych wydarzeń na polskim rynku poświęconych innowacjom w doskonałości operacyjnej i zarządzania zmianą Do zobaczenia jesienią 2017!

Marta  Pawlikowska

Project Director